مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تجهیز، نوسازی و توسعه مدارس استان کرمانشاه گفت: بر اساس این طرح تمامی افراد ولو به اندازه ی یک آجر در ساخت مدارس سهیم می شوند.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 09 August 2020

طرح آجر به آجر فرصتی برای کمک به مدرسه سازی در استان کرمانشاه

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس بسته ی تحولی طرح آجر به آجر به کمک خیرین مدرسه ساز نیازمندیم، همانطور که از نام آن پیداست هر فردی که به اندازه ی خود ولو یک آجر به مدرسه سازی کمک کند، او را خیر می دانیم، این طرح یک طرح کشوری است.

 وی افزود: اعتبارات خوبی در بحث مشارکت های دولتی در نظر گرفته شده، در استان کرمانشاه کمیته ای به این منظور تشکیل شده که ریاست آن به عهده ی استاندار است. هدف از این طرح، جذب کمک های مردمی و در کنار آن همراهی خیرین که همیشه یار و یاور ما بودند، است.

 مدیر کل تجهیز، نوسازی و توسعه مدارس استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: استفاده از کمک های شرکت های خصوصی و دولتی، کمک های صاحبان صنایع و تجمیع کمک های خرد و کلان را در سطح استان کرمانشاه در مدرسه سازی به کار می بریم.

 این مسئول خاطر نشان کرد: به میزانی که بتوانیم کار کنیم دولت هم همان کمک را فراهم می کند. با توجه به اینکه در سال گذشته کمک 50 میلیارد تومانی خیرین را داشتیم در سال 99 هدف ما کسب 75 میلیارد تومان از سهم اعتبارات دولتی (کاملا 100 درصد تخصیص یافته) است تا مشکلات مراکز آموزشی استان را بر اساس برنامه پیشنهادی دولت پیش ببریم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار