جهت خرید تجهیزات درمانی صورت گرفت:
به گزارش تابناک سمنان:مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه خیران یک میلیارد تومان به بخش درمان هلال‌احمر استان کمک کردند، گفت: با این مبلغ تجهیزات موردنیاز درمان خریداری‌شده است.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 09 August 2020
درخواست هلال احمر استان تهران برای جمع‌آوری وسایل سرمایشی در مناطق سیل‌زده
 
مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی هلال‌احمر سمنان ضمن بیان اینکه خیران یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بخش درمان هلال‌احمر استان سمنان کمک کردند، ابراز داشت: با این مبلغ تجهیزات موردنیاز حوزه درمان خریداری و در اختیار عموم واقع‌شده است.
وی ضمن بیان اینکه مساعدت خیران در تهیه این مبلغ شایان تقدیر است، ابراز داشت: بی‌شک اگر همراهی و مشارکت این خیران نبود شاید تهیه وسایل مذکور با مشکلات بسیار مواجه بود که خوشبختانه این بار نیز با قدم خیر خود اثبات کردند پای‌کار حضور دارند.
مظفر محمدخانی افزود: یک دستگاه مولتی استیم دو کاناله برای استفاده در مرکز فیزیوتراپی دامغان، خرید دوچرخه ثابت، پالس اکسی مترانگشتی، تب‌سنج دیجیتال، لباس محافظ پرستاری و ... برای مراکز فیزیوتراپی میامی و همودیالیز شاهرود ازجمله وسایلی است که با همراهی خیران تهیه‌شده است.
محمدخانی در ادامه تصریح کرد: خیران نه در حوزه درمان و توان‌بخشی بلکه در ایام پیک کرونا نیز به یاری هلال‌احمر شتافتند و با تهیه وسایل ضدعفونی و کمک‌معیشت و ماسک نیازمندان را یاری کردند.
وی ضمن بیان اینکه هلال‌احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان به شمار می‌رود، افزود: از مردم نوع‌دوست و خیر استان دعوت می‌شود تا در زمینه‌های مختلف درمانی و حمایتی کمک‌های خود را از طریق جمعیت هلال‌احمر به دست نیازمندان واقعی جامعه برسانند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار