مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه از جذب نیروهای جوان در این سازمان خبر داد وافزود: در حال حاضر میانگین سنی آتشنشانان کرمانشاهی به حدود 30 سال رسیده است.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 09 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،غلامرضا رضایی ، با اشاره به جذب 80 نیروی جوان و تازه نفس در آتشنشانی کرمانشاه، گفت: خوشبختانه با جذب این نیروها، کمبودها در این زمینه مرتفع شده و در حال حاضر در مجموع 230 نیرو در آتشنشانی کرمانشاه فعال هستند.

وی افزود: با آمدن این نیروهای جوان، میانگین سنی آتشنشانان کرمانشاهی به حدود 30 سال رسیده که عدد قابل قبولی است.

رضایی تصریح کرد: تلاش ما این است از این نیروهای جوان در بخش عملیاتی استفاده کرده و نیروهای با سن بالا و در آستانه بازنشستگی از این بخش کنار گذاشته شوند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بخش تجهیزات هم کمبودی نداریم و تنها به دنبال تهیه و تامین نردبان 62 متری هستیم.

وی به برج‌سازی های متعدد در شهر کرمانشاه اشاره کرد وافزود: با توجه به افزایش ساختمان های بلند، وجود نردبان‌های بلند در آتشنشانی کرمانشاه ضروری است که به طور جد پیگیر آن هستیم.

رضایی در ادامه با اشاره به وجود یازده ایستگاه آتشنشانی در کرمانشاه، گفت: کار راه اندازی یک ایستگاه دیگر هم انجام شده که به زودی افتتاح می‌شود.

وی به وسعت کلانشهر کرمانشاه اشاره کرد وافزود: با توجه به این مسئله حداقل به 10 ایستگاه آتشنشانی دیگر نیاز داریم تا بتوانیم نقاط مختلف شهر را به خوبی پوشش دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار