مدیر کل کمیته امداد استان ایلام:
مدیر کل کمیته امداد استان ایلام، گفت: یکی از حامیان ایتام شهرستان دهلران، بالغ بر ۴ میلیارد ریال به نیازمندان این شهرستان کمک کرد.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 09 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام، گفت: با تلاش و رایزنی رئیس و تعدادی از همکاران کمیته امداد دهلران یکی از حامیان ایتام این شهرستان بالغ بر ۴ میلیارد ریال به نیازمندان این شهرستان کمک کرد.

وی افزود: این کمک‌ها شامل ۱۰ سری جهیزیه، کمک هزینه مسکن، کمک نقدی به ۱۴۷ یتیم و کمک نقدی به ۸۲ بیمار نیازمند در شهرستان دهلران بوده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان بیان داشت: خانواده‌های مددجو و نیازمند مورد حمایت این نهاد این ظرفیت را دارند که از قشری مصرف کننده به افرادی توانمند و تولید کننده تبدیل شوند.

وی بیان کرد: در این زمینه باید تلاش کنیم تفکر غالب و حاکم بر جامعه و این نگاه که  مددجویان قشری مصرف کننده هستند را تغییر دهیم و مددجویان را به عنوان قشری مولد معرفی و با شناسایی داشته‌ها و قابلیت‌های آنان و با تدبیر و برنامه ریزی این ظرفیت‌ها را به توانمندی و فرصت تبدیل کنیم.

موسی‌نژاد تصریح کرد: در کنار برنامه‌های توانمندسازی مددجویان این نهاد در زمینه‌های اشتغال و مسکن، توانمندسازی فرهنگی نیز یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد برای خانواده‌های مددجو است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار