نشست خبری بی حاصل به مناسبت روز خبرنگار در استانداری
علیرضا آشناگر 48 ساعت قبل از روزخبرنگار در نشست خبری با رسانه های گزیتش شده، ضمن شنیدن مشکلات تکراری و حل نشده ی خبرنگاران بر همراهی اصحاب رسانه با دولت تاکید کرد و در آخر به بیان چند پیشنهاد غیر قابل اجراء و مشابه استانداران قبلی بسنده کرد!
کد خبر: ۸۸۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 05 August 2020

 مسئولان با آغوش باز به استقبال انتقادهای منصفانه خبرنگاران بروند
استاندار سمنان گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای انجام بهتر امور و توسعه استان سمنان با آغوش باز به استقبال انتقادهای منصفانه خبرنگاران بروند.
وی با بیان اینکه، خبرنگاران برای بیان مطالبه های آحاد جامعه در تلاش هستند، گفت: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان می باشند.

آشناگر افزود: کار خبرنگار مداحی دولت یا مسئولان نیست ، بلکه مرز حساسی است که از یک سو بیان دستاوردهای مسئولان و از سوی دیگر بیان‌ انتقادهای سازنده است که بواسطه ی آن مسیر درست ، شناسایی و تبیین گردد.

هدیه  ویژه استاندار به اصحاب رسانه!/ بسنده کردن آشناگر به آبونمان نشریات استانی آن هم در قالب توصیه به مدیران ادارات !
استاندار سمنان ادامه داد: در کنار بیان مشکلات ، خبرنگاران همواره نقد منصفانه‌ای از عملکرد مسئولان دارند و این رویه باید با نهایت صداقت و شفافیت ادامه یابد.
استاندار سمنان با بیان اینکه، خبرنگاران همواره به مسئولان تلنگر می زنند، افزود: اثر کار خبرنگاری به قلم آن است که این ابزار صادقانه با اتکای به خداوند در حرکت باشد.
آشناگر تصریح کرد: اگر این قلم صادقانه و با اتکای به خدواند به کار گرفته شود به طور حتم جامعه از حلاوت آن برخوردار خواهند شد.

کار سخت و زیان آور خبرنگاری:
استاندار سمنان افزود: اگر قلم خبرنگاران اتکای به دنیا داشته باشد به طور حتم در مسیر خطر است و خدایی نکرده به مسایل فساد آلوده می شود.
آشناگر ادامه داد: کار خبرنگاری کار پرخطری است و حتی خبرنگارانی داشتیم که جان خود را هشت سال دفاع مقدس و در حواث تروریستی از دست دادند.
وی گفت: حساسیت ها در کار خبرنگاران قابل توجه است ، به گونه‌ای که هم باید مشکلات بیان شود و هم عملکردها بازگو شود

رایگان برای رضای خدا کار کنید!

وی ادامه داد: قلم خبرنگاران برای جلب رضایت خدا و ایفای مسئولیت اجتماعی باشد و مدیران باید با آغوش باز به سراغ انتقادهای منصفانه بروند و در این راستا خبرنگاران در ثواب گره گشایی از مشکلات مردم با اطلاع رسانی منسجم شریک‌ هستند.

آشناگر با توجه به وجود مشکلات مالی و اقتصادی خبرنگاران توصیه کرد:ادارات استان برای کمک به اقتصاد رسانه باید نشریات استان را آبونمان شوند!

پ ن : خبرنگاران با کنار هم قرار دادن پاراگراف های مذکور صحبت های بالاترین مقام اجرایی استان را این طور برداشت کردند که برای رضای خدا رایگان کار خبر انجام بدید!


شایان ذکر است ۱۷ مرداد "روز خبرنگار" سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی است که به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار