ضمن معرفی مرکز آموزش زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی به عنوان بزرگترین مجموعه در استان قم، آن را تنها برگزارکننده آزمون های آمادگی آیلتس و آزمون تافل استان دانست.
کد خبر: ۸۸۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 05 August 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی بافرانی گفت: مجموعه آموزش زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی استان قم از ابتدای شروع فعالیت به واسطه سیاست‌گذاری‌ و رویکردهای متفاوت جهت حمایت و پشتیبانی از دانشجویان دانشگاه های استان قم با حضور گسترده زبان آموزان قمی مواجه شد.

وی افزود: به جهت اثربخشی هرچه بیش‌تر آموزش، این مرکز رویکردهای متفاوتی برای دو گروه کودک‌ونوجوان و بزرگسالان را در نظر گرفته است.

بافرانی در خصوص رویکرد مربوط به گروه کودک‌ونوجوان بیان کرد: رویکرد مهم برای این گروه این است که آن‌ها را در مدت کوتاهی به توان‌مندی بزرگسالان رسانده به طوری‌که حتی از عهده مطالعه کتب بزرگسالان نیز برآیند.

مدیر مرکز زبان های خارجی جهاددانشگاهی واحد استان قم، دانشجویان را قشر اصلی گروه بزرگسالان معرفی کرد و اظهار داشت: چون این گروه از نظر سن و شرایط تقریبا به هم شبیه‌اند این مرکز سعی بر ایجاد محیط یکسان، بشّاش و پویا و همچنین ارائه تخفیفات ویژه برای این قشر داشته است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده جهت حفظ سلامت‌ فراگیران در دوران شیوع ویروس کرونا اظهارکرد: کاهش ظرفیت کلاس‌ها به ۵۰ درصد، اطمینان از سالم بودن تهویه تمامی کلاس‌ها، ایجاد دستگاه های ضدعفونی در مرکز، استفاده اجباری از ماسک و جلوگیری از ورود افراد مشکوک به کرونا را از جمله این اقدامات دانست.

بافرانی تعداد افراد فراگیر در هر ترم را در دوران قبل از شیوع ویروس کرونا ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در ابتدای شیوع کرونا ویروس و به محض تعطیلی آموزشگاه این مرکز آموزش آنلاین را آغاز کرده و با بازگشایی دوباره ۸۰ درصد فراگیران به کلاس‌های حضوری بازگشته که این مرکز با افتخار قدردان این اعتماد عظیم می‌باشد.

مدیرمرکز زبان های خارجی جهاددانشگاهی واحد استان قم وجود تمام ترم‌هایی را که یک فراگیر قصد آموزش در آن را دارد را در این مرکز از قبیل ویژگی‌های منحصر به فرد آن دانست و در خصوص باقی‌مانده ویژگی ها عنوان کرد: مرکز آموزش زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی استان قم امکان جذب مخاطب به صورت مستمر بابت آزمون‌های آمادگی آیلتس، فن ترجمه EPT و MSRT و آزمون تافل را نیز فراهم کرده است.

وی از مرکز آموزش زبان‌های خارجی استان قم به عنوان تنها برگزارکننده آزمون تافل در استان یاد کرد و اظهار داشت: این اعتماد تنها به واسطه زیرساخت‌هاییست که جهاد دانشگاهی در دهه اخیر موفق به کسب آن شده است.

وی تصریح کرد: آموزش آنلاین در شرایط کنونی جامعه را اتفاقی تازه اما بسیار فرخنده خواند و تصریح کرد: این اتفاقات به دلیل تازگی نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان، قطعا در ابتدا مشکلاتی نیز به همراه دارند اما خوشبختانه فرهنگ آموزش آنلاین در جامعه در حال شکل گرفتن است.

بافرانی در پابان عنوان کرد: باید قدر آموزش آنلاین را به جهت جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا بدانیم و زیرساخت‌های این نوع را آموزش را فراهم کرده و هرروز نسبت به روز قبل بهبود بخشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار