استاندار کرمانشاه اعلام کرد که ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بازسازی تأسیسات زیربنایی مناطق آسیب دیده از زلزله ۲۱ آبان ۹۶ استان اختصاص پیدا کرد.
کد خبر: ۸۸۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 04 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند پس از دیدار با آقای نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوردر گفت و گويي اظهارداشت: در دیدار امروز سازمان برنامه و بودجه به اختصاص این اعتبار به منظور بازسازی تأسیسات زیربنایی خسارت دیده از زلزله موافقت کرد.

وی افزود: در این دیدار همچنین پیگیر تامین اعتبار برای پروژه های مهم عمرانی استان و مصوبه شورای اقتصاد برای پتروشیمی اسلام آبادغرب نیز شدیم.

استاندار کرمانشاه درخواست مساعدت برای تأمین زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاران بخش خصوصی را از دیگر مطالبات مطرح شده در نشست امروز عنوان کرد.

بازوند ادامه داد: همچنین از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای حضور و بازدید از روند فعالیت های استان به منظور حمایت بیشتر برای تداوم مسیر پیشرفت و تعالی دعوت بعمل آمد.

زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال گذشته در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزیی دید.

البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار