مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از واحدهای تولیدی خواست از ظرفیت سامانه "سکوک" استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 02 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، بیژن کردستانی با اشاره به فعالیت سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار، گفت: این سامانه کشوری به منظور تسهیل در تامین مواد اولیه و یا فروش محصولات واحدهای تولیدی در سراسر کشور و ارتباط بین آنها فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی هنوز از ظرفیت یکدیگر با خبر نیستند، اضافه کرد: راه‌اندازی این سامانه می‌تواند تعامل بین واحدهای تولیدی را در زمینه مواد اولیه و محصولات افزایش دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، در سامانه سکوک واحدها می‌توانند با اعتبار الکترونیکی خرید انجام دهند و سرمایه در گردش مستقیم به آنها پرداخت نمی‌شود.

کردستانی خاطرنشان کرد: در این سامانه علاوه بر امکان خرید مواد اولیه و محصولات، خدمات حمل و نقل و لجستیک نیز برای ارسال کالا، مواد اولیه و محصولات ارائه می‌شود.

به گفته این مسئول، در صورت استقبال صاحبان کسب و کار، در آینده خدمات بیشتری هم در این سامانه ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عضویت در سامانه سکوک به سه شیوه است، یادآور شد: برخی از اعضا هیچگونه خرید و فروشی انجام نمی‌دهند فقط از ظرفیت تبلیغات رایگانی که در این سامانه برای آنها فراهم شده استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه افزود: برخی اعضا عضو عملیاتی هستند یعنی خرید و فروش انجام می‌دهند که بعد از اعتبارسنجی این اعضا برای انها برات الکترونیکی صادر می‌شود که می‌توانند از طریق اعتبار الکترونیکی که برای آنها در نظر گرفته می‌شود خرید و فروش انجام دهند.

به گفته کردستانی، دسته دیگر هم اعضای ویژه سامانه هستند.

وی با بیان اینکه عضویت در این سامانه و استفاده از آن شرایط دشواری ندارد فقط صاحبان کسب و کار نباید بدهی معوق بانکی داشته باشند، یادآور شد: به علاوه پرداخت کارمزد سامانه که رقم چندان زیادی نیست هم باید انجام شود.

کردستانی خاطرنشان کرد: این سامانه امکانات خوبی در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد که پیشنهاد می‌کنیم صاحبان بنگاه‌های تولیدی با مراجعه به پایگاه www.sakkook.ir با خدمات و جزئیات آن بیشتر آشنا شوند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار