مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از احداث پارک بانوان در کرمانشاه تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 02 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حسن مرادی با اشاره به شروع ساخت پارک بانوان در کرمانشاه گفت: از هفته گذشته ساخت این پارک در محلی بوستانی حوالی بیمارستان حضرت معصومه(س) شروع شده است.

وی افزود: زمین این پارک به مساحت 7300 متر مربع کاملا محصور بوده و محل مناسبی برای احداث این پارک است.

مرادی با اشاره به وجود فضای سبز مناسب و درختان بسیار در محل این بوستان گفت: همین امر به کار ساخت این پارک سرعت بخشید و تلاش کردیم که این فضای سبز در پارک جدید حفظ شود.

وی افزود: هفته گذشته و در مراحل ابتدایی کار، کار پاکسازی بوستان انجام شده و تمام وسایل اضافه از محل بوستان خارج شده است.

مرادی تصریح کرد: بخش های مناسبی برای پارک بانوان دیده شده که از جمله آن می توان به راه اندازی پیست دوچرخه سواری، زمین ورزشی، میز شطرنج، وسایل بازی و... اشاره کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در محل پارک، فضایی برای نگهداری کودکان هم در نظر گرفته شده و وسایل بازی برای کودکان هم در محل پارک مهیا شده تا بانوان بتوانند با خیال راحت در محل پارک استراحت کنند.

مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به تاکید شهردار کرمانشاه بر ساخت هر چه سریعتر این پارک گفت: زنان به عنوان نیمی از جامعه حق دارند فضایی برای راحتی بیشتر داشته باشند و درهمین راستا و با توجه به تاکید شهردار، در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر این پارک را به بهره برداری برسانیم.

مرادی خاطرنشان کرد: این پارک تا قبل از پایان سال به بهره برداری می رسد و بانوان کرمانشاهی می توانند در نوروز از این پارک و امکانات آن استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به امنیت مطلوب در محل این پارک یادآور شد: مدیر، نگهبان و تمام کارکنان پارک از بانوان هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار