استاندار ایلام گفت: نهاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از پشتوانه‌های مهم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 02 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی‌دشتکی  در دیدار با سرپرست و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس این نهاد، افزود: این شورا در بزنگاه‌ها و ایام‌الله با دعوت از مردم جهت حضور در صحنه‌های حمایت و دفاع از نظام همواره موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به حضور حضرت آیت‌الله جنتی در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یادآور شد: ایشان یکی از شخصیت‌های انقلابی و ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

وی تاکید کرد: امروز شاهد فضای همدلی و هم‌افزایی در استان ولایت‌مدار ایلام هستیم که همگان باید در جهت حفظ و تقویت این وحدت و همبستگی تلاش کنند.

استاندار ایلام گفت: همه باید در راه خدمت به نظام و ملت هم‌صدا و هم‌دل باشیم که خوشبختانه در این راستا موفقیت‌های خوبی نیز حاصل شده است که از جمله آنها می‌توان به حماسه‌سازی در ایام اربعین و خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات و همچنین در جریان حوادث طبیعی اشاره کرد.

وی با اشاره به حوادث سال های ۹۶ و ۹۸ اظهار داشت: در جریان حوادثی که به وجود آمد از استان‌های آرام و انقلابی بودیم که مردم وفاداری به نظام را با بیان خواسته‌های خود در چارچوب قانون و با متانت نشان دادند که این امر نیز از برکات حضور نیروهای انقلابی و فضای همدلی و هم‌افزایی موجود در استان است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌ها و رسالت این نهاد ارایه کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار