رییس مرکز بهداشت کرمانشاه اعلام کرد: بنا بر رایزنی‌های صورت گرفته و موافقت بزرگان مذهبی استان،هیچ‌گونه برنامه دعای عرفه و آیین های عید قربان در هیچ بخشی از استان نباید صورت پذیرد.
کد خبر: ۸۸۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 30 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،دکتر ابراهیم شکیبا افزود: مکن است عده ای با تکیه بر رعایت برخی نکات بهداشتی قصد اجرای این برنامه را داشته باشند که بشدت از این کار نهی می شوند.

وی اظهار داشت: از مسوولان سیاسی و ‌بهداشتی شهرستان‌ها خواسته ایم به طور جدی مانع برگزاری این تجمعات شوند.

وی تاکید کرد: خواسته ما این است که آیین های ویژه عید قربان در سراسر استان و رسوم دیگر در برخی از مناطق استان همچون دید و بازدید و تبریک حضوری عید نباید انجام بگیرد.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: این رسوم در بعضی شهرستان‌ها در عید فطر متاسفانه موجب طغیان بیماری شد.

وی اضافه کرد: ما نمی خواهیم این تجربه تلخ تکرار شود و شاهد جان دادن و سختی کشیدن هم استانی های عزیزمان باشیم.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۰۱ هزار و ۵۳۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۲۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۶ هزار و ۵۶۹ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۹ مرداد ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۸۸ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۰۱ هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار