رقابت ۵۳۳۲ داوطلب آزمون دکتری ۱۳۹۹ در استان کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 30 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سجاد دادفر مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه بااشاره به آغاز رقابت آزمون دکتری 1399 از ساعت 8 صبح امروز(9 مرداد)، اظهار کرد: در استان کرمانشاه5332 داوطلب در این آزمون شرکت کرده اند.

وی بابیان اینکه بیشترین شرکت کنندگان این آزمون را مردان تشکیل داده اند، تصریح کرد: در رقابت آزمون دکتری در استان کرمانشاه 3202 مرد و 2130 زن شرکت کرده اند.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه افزود: این تعداد شرکت کننده در 15 حوزه امتحانی شامل هشت حوزه دانشگاه رازی، دو حوزه دانشگاه صنعتی و پنج حوزه دانشگاه آزاد اسلامی باهم رقابت می کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال تعداد حوزه های امتحانی آزمون را به نسبت سال گذشته 50 درصد افزایش داده ایم.

دادفر همچنین از رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این آزمون خبرداد و گفت: از چند روز پیش از شروع آزمون به همه داوطلبین تاکید کردیم تنها می‌توانند از ماسک‌های سه لایه معمولی استفاده کرده و استفاده از ماسک فیلتر دار در جلسه آزمون ممنوع است.

وی از حضور اکیپ های پزشکی در محل آزمون هم خبرداد و افزود: کارشناسان بهداشت و تیم‌های فوریت پزشکی در محل حوزه‌های امتحانی مستقرند تا اگر مورد مشکوک به کرونا مشاهده کردند، اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار