غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی از ثبت نام بیش از ۶۰۰ نفر در سامانه کارا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ 30 July 2020

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: ادارات و بانک ها اهتمام ویژه را در تسهیل سازی فرایند ارائه تسهیلات و پرداخت به متقاضیان را داشته باشند.

وی در ادامه با اینکه اکثر پرونده های ثبت نامی در مرحله تایید نهایی و تکمیل اطلاعات هستند افزود: تا کنون2 بیش از میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که در روز های آینده این مقدار با افزایش پرداختی ها نیز بیشتر میشود.

 مرتضوی افزود: با توجه به ابلاغ شیوه نامه ارائه تسهیلات در قالب 14 رسته کسب و کار با 550 زیر رسته اعلام و پرداخت در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: انتظار میرود واحد های آسیب دیده از ویروس کرونا که در شهرستان فعالیت میکنند و واجد شرایط برای بهره مندی از تسهیلات حمایتی هستند هرچه سریعتر به سامانه کارا به آدرس الکترونیکی kara.mcls.gov.ir مراجعه و اطلاعات خودرا ثبت کنند.

مرتضوی در ادامه اظهار داشت: در بسته های حمایتی تعیین شده مشاغل و واحد های مربوطه را در سه بخش مشاغل در حال فعالیت و آسیب دیده، مشاغل تعطیل شده بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و همچنین رانندگان مسافربری در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: با ابلاغ دستور العمل جدید کارگاه های دارای نیروی کار بیمه نشده نیز واجد شرایط ارائه تسهیلات حمایتی قرار گرفته اند که میتوانند ثبت نام خود را در سامانه مذکور انجام دهند.

فرماندار سنقروکلیایی در پایان گفت: بعد از ثبت نام متقاضی در سامانه کارا و پس از بررسی و تایید دستگاه اجرایی صادر کننده مجوز، متقاضیان به 17 بانک معرفی خواهند شد که با ارایه مدارک و تضامین نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار