به گفته مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه ۵۳۳۲ داوطلب در کرمانشاه در آزمون دکتری ۱۳۹۹ باهم رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 28 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سجاد دادفر بااشاره به در پیش بودن آزمون دکتری سال 1399، اظهارکرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه(9 مرداد) باحضور 5332 داوطلب – 2130 داوطلب زن و 3202 داوطلب مرد- در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی از آماده سازی 15 حوزه امتحانی برای برگزاری این آزمون در کرمانشاه خبرداد و افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در محل دانشگاه رازی هشت حوزه، دانشگاه صنعتی دو حوزه و در دانشگاه آزاد اسلامی نیز پنج حوزه برای برگزاری این آزمون آماده سازی شده است.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه بابیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد نیز هفته آینده و طی روزهای 16، 17 و 18 مرداد برگزار خواهد شد، گفت: این آزمون علاوه بر شهر کرمانشاه در اسلام آبادغرب نیز برگزار خواهد شد.

به گفته دادفر در آزمون کارشناسی ارشد امسال نیز 18 هزار و 713 داوطلب در استان کرمانشاه شرکت خواهند داشت.

وی درخصوص برگزاری آزمون سراسری امسال هم گفت: هرچند برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این آزمون انجام شده و حتی تعیین شده که طی چهار روز 30،29 و 31 مرداد و اول شهریور برگزار شود، اما هنوز به طور قطع مشخص نیست این آزمون برگزار خواهد شد، یا نه.

دادفر در ادامه در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری این آزمون‌ها اعلام کرد: آزمون‌های پیش رو بزرگترین رخدادهای ملی بعد از شیوع بیماری کرونا هستند، لذا حساسیت ویژه ای روی آنها وجود دارد.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه تصریح کرد: قطعا در شرایط موجود داوطلبین و خانواده های آنها دغدغه‌ها و دل نگرانی‌هایی دارند که برای رفع آنها برنامه هایی در دستورکار قرار داده‌ایم و به همه آنها این اطمینان خاطر را می‌دهیم که تمام مجریان و متولیان برگزاری همه تلاش خود را برای برگزاری سالم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بکار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم شرایط استانداردی را جهت برگزاری آزمون ایجاد کنیم، تعداد حوزه ها را نسبت به سالهای گذشته تا حدود 50 درصد افزایش داده‌ایم و در چینش صندلی‌های داوطلبین هم فاصله اجتماعی رعایت خواهد شد.

دادفر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر استان برای برگزاری این آزمون هم خبرداد و گفت: کارشناسان بهداشت و تیم‌های فوریت پزشکی در محل حوزه‌های امتحانی مستقر خواهند شد تا اگر مورد مشکوک به کرونا را مشاهده کردند، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: همچنین با هماهنگی هلال احمر در ورودی حوزه های امتحانی هم ایستگاه های سلامت مستقر خواهد شد.

به گفته این مسئول تمامی حوزه‌های امتحانی پیش از برگزاری آزمون گندزدایی و ضدعفونی خواهند شد.

وی در ادامه در خصوص نحوه بازرسی بدنی از داوطلبین هم گفت: امسال برخلاف سالهای گذشته و به دلیل شرایطی که داریم، از گیت های دستی برای بازرسی بدنی داوطلبین استفاده می‌کنیم.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه در ادامه زمان شروع آزمون دکتری را ساعت 8 صبح روز پنجشنبه اعلام کرد و افزود: به منظور عدم تجمع داوطلبین مقابل محل آزمون از ساعت 6:30 صبح درب ها را باز خواهیم کرد و راس ساعت 8 صبح نیز درب ها بسته خواهد شد.

وی به همه داوطلبین توصیه کرد تا حرکت خود از منزل به سمت محل برگزاری آزمون را به لحظات پایانی موکول نکنند تا تجمعی مقابل ورودی محل آزمون ایجاد نشود.

دادفر همچنین از داوطلبین خواست تا مندرجات برگه راهنمای شرکت در آزمون که به همراه کارت ورود به جلسه که روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته را با دقت مطالعه کنند.

به گفته این مسئول داوطلبین باید ضمن به همراه داشتن کارت ورود به جلسه از آوردن هرگونه وسیله اضافه به داخل جلسه خودداری کنند و افزود: آوردن گوشی همراه حتی بصورت خاموش به منزله تقلب محسوب می شود.

وی یادآورشد: طبق دستورالعمل‌ها داوطلبین تنها می‌توانند از ماسک‌های سه لایه معمولی استفاده کرده و استفاده از ماسک فیلتر دار در جلسه آزمون ممنوع است.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه در پایان اعلام کرد: هماهنگی لازم با مراجع انتظامی به منظور برگزاری امنیت آزمون انجام شده و تدابیر لازم برای جلوگیری از تخلف و تقلب داوطلبین اندیشیده شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار