محمد بیگزاده در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵طرح خود اشتغالی با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیاردو ۲۵۰میلیون ریال به مرحله اجرا در آمده است .
کد خبر: ۸۸۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 28 July 2020

محمد بیگزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:عمده طرح های اجرا شده در سال جاری در زمینه های خدمات ،حمل ونقل ،دامپروری ،خدمات وتسهیلات کارفرمایی بوده است .

وی خاطر نشان کرد:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال۹۹ به نام سال جهش تولید در سال جاری عمده فعالیت این شهرستان در زمینه اجرای طرح های زودبازده و مولدخواهد بود.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب افزود:امسال بیش از ۵۰ درصد طرحهای شهرستان با مشارکت راهبران شغلی به جهت تضمین در پایداری شغل اجرا خواهد شد.

بیگزاده در ادامه با اشاره به جمع آوری 47 میلیون تومان صدقه در شهرستان تصریح کرد:صدقات از صنادیق صدقات خانگی و تعبیه شده در معابر و سازمان های اداری جمع آوری شده، و همچنین بخشی از این صدقات نیز به صورت  الکترونیکی پرداخت شده است.

وی در پایان گفت: تأمین هزینه‌های درمانی، ازدواج، تحصیل و مسکن از اولویت‌های اصلی هزینه کرد صدقات مردمی برای نیازمندان است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: خیران نیک اندیش می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* و مراجعه به سایت الکترونیکیemdad.ir صدقات خود را به صورت غیرحضوری نیز پرداخت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار