نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: بنده به هیچ عنوان دنبال عزل و نصب نبوده و نخواهم بود بلکه باید با همکاری یکدیگر و با همدلی تمامی مسؤلین پیگیر مشکلات مردم بخصوص مردم محروم باشیم.
کد خبر: ۸۸۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 27 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،دکتر محمد رشیدی نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با همراهی رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه، قبادی معاون فرماندار، مدیران عامل شرکت‌های آبفا، برق، گاز و مدیران راهداری، جهادکشاورزی، بنیاد مسکن، آموزش و پرورش و بخشدار ماهیدشت جهت بررسی مشکلات این منطقه به بخش ماهیدشت سفر کردند.

رشیدی در بدو ورود به این بخش در مراسم افتتاح یادمان شهدای بخش ماهیدشت که با حضور سردار باباخانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد حضور پیدا کرد و سپس جهت بررسی مشکلات آب، گاز و برق روستاهای سراب کاشانه، دوچقا درویش و... راهی این مناطق شد.

شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید و درخصوص برنامه های شرکت گاز جهت بهره مندی خانوارهای روستایی فاقد گاز بخش ماهیدشت گفت: از ۱۲۱ روستای بخش ماهیدشت ۸۴ روستای بالا ۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌ مند هستند.

وی افزود: در بخش ماهیدشت همچنان توانستیم ۱۰ روستای کمتر از ۲۰ خانوار را نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند کنیم و بر این اساس در مجموع ۹۵ روستای این بخش گاز رسانی شده‌اند.

شهبازی خاطرنشان کرد: در مجموع ۹۳ درصد از روستاهای بخش ماهیدشت از نعمت گاز برخوردار هستند.

کاکاوند مدیرعامل شرکت آبفای استان در حاشیه این بازدید مشکلات قطعی آب در این روستاها را مشکل فرهنگی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: در این روستاها هیچ گونه مشکلی از سوی شرکت آب وجود ندارد بلکه برخی از روستاهای بالادستی اقدام به قطعی آب می‌کنند که باید در این خصوص خودم مردم روستا همکاری داشته باشند.

وی افزود: باتوجه به تأکیدات دکتر محمد رشیدی جهت بهره مندی این روستاها از نعمت آب، فعلا تا حل مشکلات در روستاهای بالادستی از یک فقره چاه که بلااستفاده بوده استفاده خواهیم کرد و ان شاء الله ظرف یکماه آینده این چاه را تجهیز و به شبکه آبی این روستا متصل خواهیم کرد.

برنامه دیگر محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، شرکت در جلسه بررسی مشکلات بخش ماهیدشت بود که این جلسه با حضور مسؤلین امر در سالن اجتماعات بخشداری ماهیدشت برگزار شد.

رشیدی در این نشست اظهار داشت: در این بخش مشکلات زیادی وجود دارد اما اقداماتی نیز صورت گرفته که قابل تقدیر است اما کافی نیست.

وی افزود: بحث آب مشکل اصلی مردم این بخش است که بیشتر مشکل آن مربوط به موضوعات اجتماعی و فرهنگی است، لذا تصمیم گرفته شد از چاهی که بلا استفاده بوده توسط آبفا در اختیار مردم قرار داده شود.

رشیدی بیان کرد: مشکل پل روستای علی آباد از سوی عزیزان راهداری بزودی رفع خواهد شد و مشکلات برق نیز باید از سوی شرکت توزیع برق رفع شود که البته از زحمات مهندس مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع برق تشکر می‌کنم، در سرفیروزآباد مشکل برق بسیار بود که با حضور ایشان حل شد.

نماینده مردم کرمانشاه با بیان اینکه باتری‌های دکل مخابرات معیوب است و باید رفع شود گفت: مشکل روشنایی روستاها بزودی حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شاید برخی از کارها کوچک باشد اما همین ها باعث دلخوشی مردم است تصریح کرد: در بحث گاز بسیار خوب عمل شده و بنا بر گفته مدیرعامل شرکت گاز، بالای ۹۳ درصد در این منطقه تأمین گاز شده است البته این حق مردم است و آن میزان مشکلات موجود نیز باید رفع شود.

رشیدی ادامه داد: مشکلات جاده در این منطقه بسیار است و از اداره کل راهداری می‌خواهیم که هرچه سریعتر این مشکلات رفع گردد و بنده نیز از وزارت راه و شهرسازی پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه هفته جاری در جلسه فرمانداری مصوبات سفر سرفیروزآباد را پیگیری می‌کنیم و یکماه دیگر مصوبات ماهیدشت پیگیری خواهد شد و مدیران موظفند در طی این یکماه راهکارهای لازم جهت رفع مشکلاتی که امروز در ماهیدشت بیان شد را ارائه کنند.

این نماینده مجلس در پایان ضمن تجلیل از اصحاب رسانه خواستار حضور اصحاب رسانه در تمامی جلسات استانی جهت پیگیری مشکلات شد و گفت: بنده به هیچ عنوان دنبال عزل و نصب نبوده و نخواهم بود بلکه باید با همکاری یکدیگر و با همدلی تمامی مسؤلین پیگیر مشکلات مردم بخصوص مردم محروم باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار