غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی گفت: مشاغل و واحد های آسیب دیده از کرونا جهت دریافت تسهیلات حمایتی هر چه سریعتر در سامانه کارا ثبت نام کنند.
کد خبر: ۸۸۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 27 July 2020

غلامرضا مرتضوی درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به ابلاغ شیوه نامه ارائه تسهیلات در قالب 14 رسته کسب و کار با 550 زیر رسته اعلام و پرداخت در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بعد از ثبت نام متقاضی در سامانه کارا و پس از بررسی و تایید دستگاه اجرایی صادر کننده مجوز، متقاضیان به 17 بانک معرفی خواهند شد که با ارایه مدارک و تضامین نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد:در بسته های حمایتی تعیین شده مشاغل و واحد های مربوطه را در سه بخش مشاغل در حال فعالیت و آسیب دیده، مشاغل تعطیل شده بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و همچنین رانندگان مسافربری در نظر گرفته شده است.

مرتضوی خاطر نشان کرد: با ابلاغ دستور العمل جدید کارگاه های دارای نیروی کار بیمه نشده نیز واجد شرایط ارائه تسهیلات حمایتی قرار گرفته اند که میتوانند ثبت نام خود را در سامانه مذکور انجام دهند.

وی در پایان گفت:با توجه به اینکه واحد های آسیب دیده از ویروس کرونا در شهرستان فعالیت میکنند و واجد شرایط برای بهره مندی از تسهیلات حمایتی هستند هرچه سریعتر به سامانه کارا به آدرس الکترونیکی kara.mcls.gov.ir مراجعه و اطلاعات خودرا ثبت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار