دستیابی به متوسط دریافت 93 درصد تسهیلات ازدواج
به گزارش تابناک سمنان،مجتبی جانعلی به مناسبت هفته ازدواج سمنان با اشاره به اهمیت بحث ازدواج در دین اسلام و ضرورت حمایت از ازدواج به موقع و موفق و پایدار جوانان اظهار داشت با پیگیری های صورت گرفته استان در جایگاه دوم ارائه تسهیلات ازدواج جوانان قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 26 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: مجتبی جانعلی به مناسبت هفته ازدواج سمنان با اشاره به اهمیت بحث ازدواج در دین اسلام و ضرورت حمایت از ازدواج به موقع و موفق و پایدار جوانان اظهار داشت با پیگیری های صورت گرفته استان در جایگاه دوم ارائه تسهیلات ازدواج جوانان قرار گرفته است.

سمنان با شش استان دیگر صاحب جایگاه دوم شد

جانعلی با اعلام خرسند از پیگیری ها و عملکرد مطلوب استان در زمینه پرداخت به موقع تسهیلات به متقاضیان دریافت وام ازدواج گفت: در سال 98 متوسط دریافت تسهیلات ازدواج در کشور 90 درصد بود و سمنان با متوسط پرداخت 93 درصد بعد از استان تهران با 94 درصد، در کنار استان های اصفهان، بوشهر، قم، گیلان، مازندران،مرکزی و یزد به این جایگاه دوم دست یافت. ایشان با اشاره به اینکه در سال گذشته از مجموع 6903 نفر متقاضی دریافت وام در استان 6414 نفر موفق به دریافت وام به مجموع مبلغ 20.58.000 میلیون ریال شده اند بیان داشت در سه ماهه سوم سال جاری نیز طبق آمار رسمی از سوی بانک مرکزی از مجموع 2000 متقاضی در صف دریافت تسهیلات 1513 نفر موفق به دریافت آن شده اند و 317 نفر نیز در انتظار دریافت وام هستند و باقیمانده نفرات در مرحله پذیرش و تکمیل مدارک قرار دارند. وی افزود: امیدواریم تا در شرایط کنونی که از سوی وزارت ورزش و جوانان پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران راه اندازی شده ما نیز بتوانیم در دایره اختیارات و امکانات با رایزنی و همراهی دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان نقش موثری در تأمین نیازهای جوانان و برطرف کردن دغدغه های آنان در حوزه های گوناگون از جمله ازدواج آنان برداریم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار