نائب رئیس هیأت فوتبال بانوان استان کرمانشاه گفت: برای تمرین فوتبال درسایر زمین‌ها با محدویت‌های قانونی مواجه هستیم، در کل استان فقط اجازه استفاده از مجموعه کوثر را داریم.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 26 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،بهناز ایوانی، اظهار داشت: در کل استان کرمانشاه برای تیم فوتبال در بخش بانوان فقط اجازه استفاده از مجموعه کوثر را داریم که در سال‌های اخیر بابت آن هم باید هزینه پرداخت کنیم،

وی ادامه داد: محدویت‌های قانونی وجود دارد که اجازه تمرین در سایر زمین‌ها را به ما نمی‌دهند، همچنین در بخش ساحلی نیز برای آمادگی پیش از مسابقات کشوری تیم ما در ورزشگاه امام خمینی (ره) تمرینات را انجام داد این مساله با ممانت قانونی همراه بود.

نائب رئیس هیأت فوتبال بانوان استان کرمانشاه در پاسخ به این سوال که آیا احداث زمین‌های فوتبال چمن مصنوعی در سطح استان تاثیری در حل مشکل بانوان داشته است، گفت: زمین‌های چمن مصنوعی دردی از فوتبال بانوان دوا نمی‌کند و ما نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم چرا که این زمین‌ها شرایط تمرین بانوان را نداشته و حضور ما در این سالن‌ها با ممنویت‌های قانونی همراه است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در سال‌های اخیر استعدادهای بسیار زیادی از سطح استان و از شهرستان‌های مختلف در تیم‌های لیگ برتری راه یافته و حتی در سطح ملی نیز افتخارآفرینی کرده‌اند.

ایوانی در خصوص شرایط بانوان در بخش فوتسال نیز، گفت: تیم فوتسال استان برای تمرینات، مسابقات و المپیاد نیازمند سالنی اختصاصی است، در بخش فوتسال نیز در استان با مشکلاتی مواجه هستیم چرا که اولا در استان سالن اختصاصی فوتسال نداریم و ثانیا سالن‌های استان در قالب ماده 88 واگذار شده و جهت تمرین تیم شهر، المپیاد و امسال نیز باید کرایه آن‌را پرداخت کنیم.

وی افزود: تمرین در سالن‌های چند منظوره نیز معمولا با مشکلاتی برای ما همراه است چرا که اکثر سالن‌های چند منظوره ابعاد مناسب جهت فوتسال را نداشته و مناسب سایر رشته‌های ورزشی هستند، اگر برای این رشته ورزشی سالن مجهز و مناسبی در اختیار داشته باشیم علاوه بر مسابقات و تمرینات می‌توانیم با جذب ورزشکار و مربیان زمینه جبران برخی از هزینه‌های هیأت را فراهم کنیم.

ایوانی ادامه داد: در تیم فوتبال بانوان سه ملی پوش داریم که برای فعالیت حرفه‌ای خود را در سایر تیم‌های کشور ادامه می‌دهند، ممانعت‌های قانونی، عدم وجود سالن و زمین اختصاصی مناسب در کل سطح استان و نبود اسپانسر مشکلات اساسی فوتبال و فوتسال بانوان است و همین مساله باعث می‌شود برخی ورزشکاران در شهرستان‌های استان با وجود دارا بودن استعداد ورزش خود را رها کند.

نائب رئیس هیأت فوتبال بانوان استان کرمانشاه در پایان، خاطرنشان کرد: حضور در لیگ برتر در سال‌های دور، موفقیت مکرر در مسابقات المپیاد‌های استعدادهای برتر، حضور بانوان استان در سطح اول فوتبال و فوتسال کشور نشان از استعدادهای بسیار زیاد این رشته ورزشی در استان است که برای ادامه و شکوفایی آن نیازمند حمایت مسئولین و رفع مشکلات موجود است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار