مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: با توجه به شیوع کرونا، ورود تمامی افراد به مساجد استان بدون داشتن ماسک در جهت حفظ سلامت همگانی ممنوع است.
کد خبر: ۸۷۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 25 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی اظهار داشت : با توجه به تاکید و دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا به تمامی هیات‌های امنای مساجد اعلام شده تا از ورود افراد به مساجد بدون زدن ماسک جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه مراجعان به مساجد باید فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، ادامه داد: نمازهای جماعت در مساجد این استان با حداقل نمازگزاران و با حضور کمتر از ۱۰ نفر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس ابلاغ ستاد استانی کرونا برگزاری هرگونه آیین مذهبی، عزاداری و تجمع در مساجد ممنوع و از اسفندماه سال گذشته این مساله به تمامی مساجد ابلاغ شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام اظهار کرد:به منظور حفظ سلامت مراجعان به مساجد این اماکن مذهبی در فواصل زمانی مناسب ضدعفونی می‌شوند.

وی همچنین در خصوص بقاع متبرکه استان نیز گفت: این اماکن متبرکه نیز به طور مستمر ضدعفونی شده و زائران نیز با زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز حضور می‌یابند.

به گفته حجت‌الاسلام عزیزی، در دوره نخست شیوع کرونا کارگاه تولید ماسک در سه مسجد استان راه‌اندازی و در این کارگاه‌ها با مشارکت سپاه امیرالمومنین(ع) بالغ بر ۵۰ هزار ماسک تولید و بین مردم توزیع شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار