هادی سلگی با اشاره به اینکه فرم‌های هدایت تحصیلی آماده توزیع است خاطرنشان کرد: در صورت آغاز فعالیت مجدد مدارس پس از تعطیلی دوهفته‌ای به علت جلوگیری از شیوع کرونا؛ مطابق زمانبندی فرآیند هدایت تحصیلی و ثبت نام پایه دهم آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 25 July 2020
مدیر آموزش و پرورش ملایر از افزایش ۱۵ درصدی نرخ هزینه فوق برنامه مدارس هیات امنایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، سلگی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین دغدغه فعلی کشور سلامت هموطنان است اظهار کرد: به همین منظور همه فعالیت‌ها با در نظر داشتن مسائل بهداشتی انجام می‌پذیرد.

وی از افزایش ۱۵ درصدی نرخ فوق برنامه مدارس هیات امنایی با توجه به تورم و هزینه‌های متعدد مدارس برای سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: در طول سال شهریه از دانش‌آموزان گرفته می‌شود و همه ساله در دریافت شهریه‌ها نهایت همکاری با خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه تصمیم گیری زمان و نحوه بازگشایی مدارس در اختیار ستاد ملی مقابله با کروناست و پروتکل‌های ابلاغی از طرف این ستاد به ادارات لازم‌الاجراست تاکید کرد: بر اساس آخرین دستورالعمل بهداشتی ابلاغی برگزاری هرگونه کلاس با هر موضوعی در مدارس تا پیش از زمان بازگشایی ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه فرم‌های هدایت تحصیلی آماده توزیع است خاطرنشان کرد: در صورت آغاز فعالیت مجدد مدارس پس از تعطیلی دوهفته‌ای به علت جلوگیری از شیوع کرونا؛ مطابق زمانبندی فرآیند هدایت تحصیلی و ثبت نام پایه دهم آغاز خواهد شد.

سلگی با بیان اینکه پروژه مهر با جدیت فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند خاطرنشان کرد: فعالیت آموزشی مدارس شهریورماه آغازخواهد شد، اما حضوری یا غیرحضوری بودن آن بسته به وضعیت هر شهر از نظر ابتلا به ویروس کرونا (قرمز، زرد، سفید) است، بنابراین مدارس با پروژه مهر برای فعالیت مجدد آموزشی و بازگشایی مطلوب آمادگی کامل پیدا می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار