در جمعیت هلال احمر تصویب شد
رئیس سازمان جوانان هلال احمر خبر داد: تغییر سقف سن عضویت در جوانی از ۲۹ سال به ۳۵ سال در جمعیت هلال احمر تصویب شد..
کد خبر: ۸۷۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۰ 23 July 2020
رئیس سازمان جوانان هلال احمر خبر داد: تغییر سقف سن عضویت در جوانی از ۲۹ سال به ۳۵ سال در جمعیت هلال احمر تصویب شد..
 
به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر؛ دکتر محمد گل فشان با ابراز خرسندی از تصویب تغییر سقف سن عضویت در جوانی از  ۲۹ سال به  ۳۵ سال در جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این تغییر مبارک، فرصت بیشتری در اختیار جوانان داوطلب و علاقه‌مند به فعالیت‌های اجتماعی و انسان دوستانه در راستای خدمت به مردم کشور در سازمان جوانان قرار خواهد داد.

وی با اشاره به تغییر سنین جوان توسط شورای عالی جوانان وزارت ورزش و جوانان و ابلاغ آن، گفت: بر این اساس با تصویب این تغییرات در جمعیت هلال احمر، سازمان جوانان نیز همچون گذشته با افتخار، تمامی جوانان کشور را تحت پوشش فعالیت‌های بشردوستانه و امدادی خود قرار می‌دهد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با تاکید بر اینکه این سازمان افتخار دارد که همیشه میزان جوانان در کشور بوده است، افزود: حضور جوانان در اجتماع، بویژه فعالیت آن‌ها در زمینه بشردوستی علاوه بر رشد و بالندگی فردی، موجب ارتقای فرهنگ نوع دوستی و ترویج خدمت رسانی داوطلبانه در سطح ملی خواهد شد.

گل فشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری از جامعه جوان به عنوان فرصتی طلایی برای توسعه کشور در تمام زمینه‌ها یاد کرد و افزود: اگر به خوبی برای رشد و شکوفایی و ارتقای توانمندی‌های جوانان در تمام ابعاد برنامه‌ریزی نشود، این فرصت می‌تواند به تهدید تبدیل شود.

یادآور می‌شود؛ درخواست تغییر بازه سن جوانی از ۱۵ تا ۲۹ سال به ۱۸ تا ۳۵ ابتدا از معاونت امور جوانان به شورای عالی جوانان ارسال شد و بعد از انجام فرایند قانونی، این درخواست در معاونت حقوقی ریاست جمهوری بررسی و پس از موافقت از سوی شورای عالی جوانان ابلاغ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار