کد خبر: ۸۷۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 19 July 2020
سید عیسی مهدوی در پی قهرمانی تیم فوتبال نوجوان الماس اسالم در مسابقات لیگ برتر و راهیابی به مسابقات کشوری پیام تبریکی صادر کرد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، «سیدعیسی مهدوی» فرماندار رشت در پی قهرمانی تیم فوتبال نوجوان الماس اسالم از کانون فرهنگی و هنری بقیه الله(عج) مسجد جامع خلیف آباد در مسابقات لیگ برتر و راهیابی به مسابقات کشوری پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام «سید عیسی مهدوی»، فرماندار تالش بدین شرح است:

 

فرزندان غیور خطه شهیدپرور و همیشه در صحنه اسالم با کسب مقام قهرمانی در مسابقات لیگ برتر نوجوان استان گیلان و راهیابی به مسابقات کشوری دل هم استانی ها به ویژه دل مردم ورزش‌دوست تالش بزرگ و اسالم را شاد کردند.

 

کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر استان و صعود به مسابقات کشوری، نشان از شایستگی و لیاقت بازیکنان و کادر فنی و همچنین همدلی و دلسوزی مسئولان این باشگاه و حمایت های بی دریغ مردم بخش اسالم دارد.

 

یقین دارم به همت نوجوان این باشگاه که تربیت یافته مسجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند، شاهد درخشش این تیم بومی در سطح کشور خواهیم بود.

 

این قهرمانی و راهیابی به مسابقات کشوری را به بازیکنان، مربیان، اعضای کادر فنی، مردم شریف شهرستان تالش و بخش اسالم و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به ویژه جامعه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان صمیمانه تبریک می گویم و موفقیت همه ورزشکاران افتخار آفرین و عزیز کشورمان را میادین مختلف ورزشی آرزومندم.

 

به گزارش شبستان، مدرسه فوتبال اسالم که از کانون فرهنگی و هنری بقیه الله(عج) مسجد جامع خلیف آباد این شهر تشکیل شده است، بعد از ۱۸ سال در لیگ برتر نوجوانان استان گیلان به مقام قهرمانی رسید. این مدرسه با هدایت و سرمربیگری اسماعیل سعادت نیا، مسئول کانون فرهنگی و هنری بقیه الله(عج) اسالم با محور قرار دادن شعارهای مقام معظم رهبری برای جوانان، مبنی بر تهذیب، تحصیل و ورزش اقدام به جذب و آموزش فوتبال برای جوانان کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار