دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: با مشخص شدن اعضا، تیم بوکس نوجوانان استان کرمانشاه به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور تشکیل شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 02 September 2015
خدر ولدی اظهار داشت: تیم بوکس نوجوانان استان برای حضور در رقابت‌های بوکس نوجوانان قهرمانی کشور که از 13 تا 17 شهریور ماه در ایلام برگزار می‌شود تشکیل شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها عارف صفری در وزن 46کیلوگرم، امیرمحمد پوراکبری در وزن 48کیلوگرم، مسلم خانی‌زاده در وزن 50کیلوگرم، محمد چغاز در وزن 60کیلوگرم، سینا مرادپناه در وزن 81کیلوگرم و جواد خدرویسی در وزن به علاوه 81کیلوگرم بوکسورهای کرمانشاهی حاضر در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: هومن کرمی و سعید امیری به عنوان مربی و تیمور عالمیان به عنوان سرپرست تیم بوکس نوجوانان کرمانشاه را همراهی می‌کنند و داریوش ملکی، بیژن رجبی و علی توتونچی نیز داوان کرمانشاهی حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

ولدی با بیان اینکه بوکسورهای نوجوان آینده بوکس کرمانشاه را تشکیل می‌دهند، افزود: هیئت بوکس استان کرمانشاه به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه است تا در آینده شاهد افتخارآفرینی تیم‌های بوکس کرمانشاه در سطح کشور باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار