استاندار كرمانشاه گفت: طرح آماده سازي و تغيير كاربري پادگان سروران، كاري ماندگار و خوب براي كرمانشاه است.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 16 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند امروز در جلسه بررسي طرح آماده سازي و تغيير كاربري پادگان سروران كرمانشاه، اين طرح را يك كار بسيار مهم و ماندگار براي كرمانشاه دانست و اظهارداشت: اين طرح كه موافقت فرماندهي معظم كل قوا را به همراه دارد باعث عمران، توسعه و تحول در شهر كرمانشاه خواهد شد.

وي تصريح كرد: اين طرح از سال هاي گذشته مورد پيگيري قرار گرفته اما اجراي آن به دليل برخي مشكلات متوقف شده است.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: اين طرح گامي مهم براي عمران و حل مشكل ترافيكي شهر كرمانشاه است كه اجراي آن با توجه به وصل شدن به بزرگراه امام(ره) از يك طرف و ادامه مسير از پادگان سروران، دلگشا _شهرك صادقيه به بلوار خليج فارس كرمانشاه بسيار مهم و اثربخش است.

بازوند ادامه داد: در طرح كلي، جابجايي پادگان سروران و همچنين تغييركاربري پادگان مورد مصوب قرار گرفته اما موضوع مهم اجراي طرح، ادامه بزرگراه امام(ره) از مسير اين پادگان است كه بايد با سرعت مورد پيگيري قرار گيرد.

مقام عالي استان گفت: با هماهنگي نيروي زميني ارتش و همچنين فرماندهي ارتش در منطقه غرب پيگيري هاي لازم را انجام داده ايم و خوشبختانه به نتايج خوبي هم دست پيدا كرده ايم كه در سفر هفته آينده فرمانده محترم نيروي زميني ارتش به كرمانشاه اين موضوع را نهايي خواهيم كرد.

بازوند تصريح كرد: اين طرح، كار بسيار مهمي است كه مي تواند تحول خوبي در شهر كرمانشاه در زمينه تسهيل عبور و مرور ايجاد كند و اجراي آن از مطالبات مردم كرمانشاه است.

وي با بيان اينكه موضوعات مرتبط با اجراي اين طرح بايد هر چه سريعتر بين ارتش و شهرداري كرمانشاه با توجه به سفر نزديك فرماندهي محترم نيروي زميني ارتش بررسي و دنبال شود، گفت: بعد از توافق شهرداري و ارتش، ما موضوعات لازم در كميسيون ماده پنچ و همچنين شوراي عالي شهرسازي را مورد پيگيري قرار مي دهيم تا اجراي طرح هر چه سريعتر شروع شود.

وي گفت: اجراي اين طرح، طرحي برد برد براي مردم شهر كرمانشاه است كه وظيفه داريم براي توسعه بيش از پيش كرمانشاه نهايت اهتمام و تلاش خود را بكار گيريم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار