دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان گفت:استعفای رئیس هیات اسکیت استان اصفهان با وساطت رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران منتفی شد.
کد خبر: ۸۷۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 16 July 2020

شهرام اکبری بااشاره به اینکه فعالیت هیات اسکیت در دوران شیوع بیماری کرونا متوقف نشد بیان کرد: به دنبال همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی موقت فعالیت تمامی هیات‌های ورزشی، هیات اسکیت استان تصمیمی مبنی بر ادامه دادن فعالیت‌های خود به صورت مجازی گرفت.

او ادامه داد: فعالیت‌های مختلفی از جمله برگزاری مسابقات برای بازیکنان و دوره‌های آموزشی برای مربیان اسکیت به صورت مجازی انجام شد که نتایج خوبی را به همراه داشت.

دبیر هیئت اسکیت استان گفت: اسکیت اصفهان از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است و یکی از پر افتخار‌ترین هیات‌های ورزشی اصفهان به شمار می‌رود.

اکبری افزود: سال گذشته در المپیاد استعداد‌های برتر، نام اصفهان در میان پر مدال‌ترین استان‌ها قرار داشت و همچنین با اختلاف قابل توجهی هیئت اسکیت استان در میان تمامی هیئت‌های اسکیت کشور رتبه اول را کسب کرد.

او گفت: در سال جاری هیچ اعتباری از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به هیات اسکیت تخصیص داده نشده که این موضوع می‌تواند به عملکرد خوب هیات آسیب بزند؛ امیدواریم که با توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان به بازیکنان و مربیان این رشته، انگیزه‌ای مضاعف برای کسب موفقیت‌های بیشتر به آن‌ها داده شود.

دبیر هیئت اسکیت استان با اشاره به وضعیت نه چندان خوب مربیان این رشته در زمان تعطیلی کلاس‌های آموزشی بیان کرد: هیات اسکیت استان در این دوران سعی بر حمایت از مربیانی که از بابت تعطیلی کلاس‌های خود آسیب دیدند داشت و کمک‌هایی از طرف هیئت به این مربیان انجام گرفت.

اکبری در پایان در خصوص نحوه استعفای مالکی، رئیس هیات اسکیت اظهار داشت: در اوایل خرداد ماه آقای مالکی به دلایل شخصی استعفای خود را تقدیم ریاست فدراسیون اسکیت کرد، اما با توجه به در خواست‌های مکرر بازیکنان، مربیان و کل جامعه اسکیت اصفهان، استعفای ایشان از طرف ریاست فدراسیون رد شد و ایشان همچنان به قوت قبل در پست ریاست هیئت مشغول خدمت رسانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار