رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: پروژه‌های ایران خودرو، بیوایمپلنت و بیواتانول ۳ مصوبه مهم سفر مقام معظم رهبری به استان است.
کد خبر: ۸۷۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 16 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان کرمانشاه؛ محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان در سی و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت: 3 پروژه ایران خودرو کرمانشاه، بیوایمپلنت و بیواتانول از عمده مصوبات سفر مقام معظم رهبری در حوزه صنعت استان کرمانشاه است.

رییس سازمان صمت استان در ادامه افزود: با اهتمام دولت تدبیر و امید، واحد تولیدی ایران خودرو کرمانشاه در سال 1396 در فضایی بالغ بر 102 هزار مترمربع با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهندس دارابی در ادامه تاکید کرد: از عمده مطالبات مسئولین استان و خواست مردم به منظور کاهش نرخ رشد بیکاری استان و توسعه اقتصادی؛ این است که ظرفیت اسمی شرکت ایران خودرو که 100 هزار دستگاه در سال است، محقق شود.

وی افزود: با پی گیری مسئولین استانی، پروژه بیوایمپلنت در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان صمت در پایان اظهار داشت: سعی ما بر این است که پروژه بیواتانول نیز تا پایان سال، عملیات اجرایی آن نهایی و به افتتاح و بهره برداری برسد.

سی و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مهندس بازوند؛ استاندار کرمانشاه، دکتر مقیمی؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حاج آقا حسینی کیا؛ نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار