مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در سفر به کرمانشاه:
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت:باید متناسب با خودروسازی در استان قطعه سازی را گسترش دهیم.
کد خبر: ۸۷۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 16 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ دکتر مقیمی؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار با قطعه سازان استان با اشاره به ظرفیت بالای خودرو سازی در استان کرمانشاه گفت: در حوزه تولید خودرو از نیمه دوم سال گذشته تولید، آهنگ رو به رشدی گرفته به طوری که در 5 ماه پایانی سال، رکورد ماهانه، هفتگی و روزانه را زده ایم و رونق تولید را در مجموعه ایران خودرو ررا معنا بخشیده ایم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان مطالب فوق افزود: در سال جهش تولید نیز بنا داریم آهنگ رشد را ادامه دهیم، به طوری که در سطح ملی تولید مکانیکی نسبت به دوره مشابه 33 درصد رشد داشته یعنی از 111 هزار دستگاه به 150 هزار دستگاه خودرو رسیده ایم.

دکتر مقیمی درادامه تاکیدکرد: درزمینه تعهدات مشتریان که از عمده مطالبات مردمی و مورد گلایه مشتریان نیز بوده است توانستیم 71 درصد بهبود ببخشیم به طوری که از 180 هزار خودرویی که باید تحویل بدهیم الان به50 هزار عدد رسیده است که ظرف یکی دو ماه آینده آن را به صفر خواهیم رساند و این در حالی است که در اکثر تولیدات خود نظیر پژو 405 بنزینی، سمند ال ایکس و پژو پارس اتوماتیک تعهدات به صفر رسیده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودر در پایان یادآور شد: امروز دغدغه مسئولین استان کرمانشاه، اشتغال است بنابراین پیشنهاد دارم که قطعه سازی را متناسب با صنعت خودرو سازی استان پیش ببریم. با وجود این ما حاضر هستیم در قالب یک تفاهم نامه محصول شرکت های قطعه ساز که تعداد آن 10 واحد است را پیش خرید کنیم که با این کار زمینه اشتغال برای 200 نفر و باسرمایه گذاری 120 میلیارد تومان فراهم خواهد شد.

جلسه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و با حضور قطعه سازان استان در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه، با هدف ظرفیت موجود در حوزه قطعه سازی و چگونگی توسعه زیرساخت آن برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار