نماینده، ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: بسیج اقشار، فرصت بزرگی است که اگر با بهره‌برداری درست از ظرفیت آن، می‌توانیم مدیرانی که به دنبال تحول هستند را شناسایی و تربیت کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸ 15 July 2020
نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: جامعه به نیروی مطالبه‌گر مردمی احتیاج دارد.

به گزارش فارس، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در نشست هم‌اندیشی مجمع سرمربیان اقشار بسیج در همدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای موفقیت در ادامه مسیر خود نیازمند تربیت نیرو‌های کارآمد و معتقد به مباحث دینی است.

وی گفت: صرف اینکه فردی انسان خوبی باشد برای موفقیت کفایت نمی‌کند، چراکه جامعه نیازمند وجود انسان‌هایی دارای توانایی مدیریت است.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان بهره‌گیری از ظرفیت بسیج اقشار را مهم عنوان کرد و افزود: در بین اقشار مختلف افرادی با توانایی مدیریتی خوبی داریم که نخبگان مدیریتی هستند بنابراین باید از ظرفیت آن‌ها به خوبی استفاده کرد.

وی با تأکید بر لزوم کادرسازی و شناسایی نیرو‌هایی که توانایی کلان مدیریتی دارند گفت: این مهم موضوع بسیار مهمی است که صالحین باید برنامه ویژه‌ای برای آن داشته باشند.

شعبانی عدم توجه به کادر سازی را علت بسیاری از مشکلات دانست و ادامه داد: گلایه‌هایی که در نهاد‌های مختلف وجود دارد بیشتر در بین مدیرانی است که ارتباط مستقیم با مردم دارند و در لایه‌های زیرین قرار دارند.
وی افزود: علاوه بر این که باید انسان‌های باتقوا تربیت کنیم، باید با معرفی افراد آگاه و با بصیرت به جامعه باری را از دوش نظام اسلامی برداریم.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: بسیج اقشار، فرصت بزرگی است که اگر با بهره‌برداری درست از ظرفیت آن، می‌توانیم مدیرانی که به دنبال تحول هستند را شناسایی و تربیت کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی معاونت مطالبه گری در ستاد احیا امر به معروف در استان همدان، بیان کرد: جامعه به نیروی مطالبه‌گر مردمی احتیاج دارد، بنابراین اقشار مختلف که توانایی مطالبه‌گری دارند ظرفیت خوبی هستند که با قرار گرفتن زیر نظر معاونت مطالبه گری ستاد امر به معروف، شاهد اقدامات موثری باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار