مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از فروش اینترنتی بلیت اماکن تحت پوشش این اداره‌کل در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 15 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مصیب امیری اظهار کرد: با آغاز راه‌اندازی باجه‌های الکترونیکی بلیت در بخش اصلی مجموعه‌های تاریخی و گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی فارس در دی‌ماه سال ۹۷، به‌صورت هم‌زمان فروش اینترنتی نیز در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، این اداره‌کل در نظر دارد ضمن محدود کردن فروش بلیت به‌صورت حضوری این خدمات را در سایر مجموعه‌هایی که فاقد فروش الکترونیکی و اینترنتی است، فعال کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: سامانه فروش اینترنتی بلیت به نشانی www.tafrihati.com در حال حاضر در دسترس عموم است و علاوه بر آن نرم‌افزار کاربردی آپ و تفریحاتی نیز قابل‌استفاده هستند.

او افزود: هم‌اکنون مجموعه‌های فرهنگی آرامگاه سعدی، حافظ، مجموعه زندیه (ارگ کریم‌خان زند، حمام وکیل و موزه پارس)، میراث جهانی تخت جمشید، پاسارگاد و نقش رستم به سامانه فروش الکترونیکی و اینترنتی مجهز هستند، به‌زودی مجموعه‌های موزه سنگ هفت‌تنان، منظر جهانی ساسانی (بیشاپور، فیروزآباد و سروستان)، موزه کازرون و بیشاپور و باغ نشاط لار نیز به این سامانه مجهز خواهند شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار