معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : سالانه حدود ۶۵ تا ۷۰ هزار تن گوشت مرغ در مرغداری های استان تولید می شود.
کد خبر: ۸۷۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 15 July 2020
 

 

 سالانه ۷۰ هزار تن گوشت مرغ در مرغداری های استان قزوین تولید می شود

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین علی شاپورزاده افزود : در صورت تقاضای بازار می توان این میزان تولید را به ۱۰۰ هزار تن افزایش داد .

وی اظهار داشت : ظرفیت تولید مرغداری‌های استان از۸۰ هزارتن در سال‌های اخیر؛ در حال حاضر به ۱۰۰ هزار تن افزایش پیدا کرده است.

شاپورزاده تصریح کرد : حدود ۶۰ درصد از این میزان در داخل استان مصرف و مابقی به استان های همجوار صادر می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل خاصی برای تامین نهاده و خوراک برای واحدهای دام و طیور قزوین وجود ندارد گفت: در صورت افزایش تقاضا برای مصرف گوشت مرغ در بازار، مرغداری های استان ؛ توان افزایش ظرفیت تولید را دارند و در مجموع می توانند ۳۰ تا ۴۰ درصد به جوجه ریزی و تولیدات خود بیافزایند.

وی در ادامه با اشاره به توزیع روزانه ۱۰ تن مرغ منجمد در استان قزوین طی روزهای اخیر با هدف مناسب سازی قیمت، اظهار داشت: آمادگی لازم برای تداوم عرضه مرغ منجمد با هدف تعادل سازی قیمت این محصول وجود دارد.

شاپورزاده در ادامه گفت: شرکت پشتیبانی امور دام به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی بمنظور حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و متعادل سازی قیمت ؛ اقدام به خرید و ذخیره سازی و توزیع مرغ در مواقع مورد نیاز می کند.

منبع : مهر

برچسب ها: مرغ ، تولید طیور ، طیور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار