کد خبر: ۸۷۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 15 July 2020

وقوع سیل حدود ۵ میلیارد تومان به تأسیسات جاده ای رضوانشهرخسارت زد

تابناک/ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: در پی بارش های ناگهانی در مناطق مرتفع این شهرستان و وقوع سیل در رودخانه ها و حاشیه راه ها طی دیروز و دیشب حدود ۵ میلیارد تومان به تأسیسات جاده ای خسارت وارد شد.

 مهندس یونس هوشمندپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از روز گذشته تمامی نیروهای راهداری با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات در سطح رضوانشهر و پره سر در حالت آماده باش هستند و برای جلو گیری از انسداد محور های موصلاتی و دهانه پل ها در این مناطق فعال می باشند.

 وی با بیان اینکه تا اوایل بامداد هیچ محوری بر اثر جریان سیل قطع نشده است، گفت: میزان خسارت وارده به راه و ابنیه فنی در حدود ۵ میلیارد تومان برآورد شده است و راه ارتباطی روستاهای دشت دامن، میانرود، استه سر و سیالرز که از مناطق سخت گذر و کوهستانی رضوانشهر و پره سر می باشند، آسیب جدی دیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: برای ایمن سازی راه ها و محورهای مواصلاتی واقع در محدوده پروژه در حال احداث سد شفارود، طی بازدید میدانی با حضور نماینده دادستانی، منابع طبیعی، صنعت و معدن، پلیس راه و کار فرمای پروژه سد،  سنگ های معلق حاشیه کارگاه جمع آوری شد.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که دارای حدود ۷۰۰ کیلومتر جاده می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار