استاندار آذربایجان غربی خطاب به نمایندگان آذربایجان غربی؛
نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات و شتاب بخشی به آبادانی و ارتقای شاخص‌های توسعه این استان بسیار مهم و موثر است.
کد خبر: ۸۷۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 14 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان‌غربی در نخستین جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان غربی گفت: مجمع نمایندگان استان با ترکیبی از نیروهای جوان و با تجربه فرصت مغتنمی است تا این استان بیش از پیش توسعه یافته و مشکلات مردم به حداقل برسد.

شهریاری حفظ و تثبیت اشتغال، رونق اشتغال و تولید، روانسازی جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل، درمان و آموزش، بهبود وضعیت کشاورزی و صنعت و گردشگری را از جمله برنامه‌ های جدی آذربایجان‌غربی در سال جهش تولید عنوان کرد.

 وی با تاکید بر نقش وحدت و همدلی بین مسوولان و نمایندگان مجلس برای توسعه استان گفت: تاثیرگذاری برنامه‌ها و کارکردها در گرو هم‌افزایی و همدلی مسوولان است و این روند باعث کاستن از حجم مشکلات و روان‌سازی چرخ توسعه می‌شود.

 در این جلسه مقرر شد به منظور حل مشکلات شهرستان‌های استان به ویژه در حوزه‌های حمل و نقل، راه، کار، مدرسه‌سازی و آموزش، فرهنگ، صنعت، نیرو و کشاورزی، نشست‌های سه جانبه با حضور وزرای مربوطه، استانداری و مجمع نمایندگان در سریع‌ترین زمان ممکن برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار