روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی اعلام کرد: عوامل شهادت ۱۲ نفر از هموطنان کرد و آذری‌زبان آذربایجان غربی به سزای اعمال خود رسیدند.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹ 14 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: در پی اجرای حکم اعدام دو تن از محکومان، روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بمب‌گذاری سال ۱۳۸۹ در شهرستان مهاباد و دستگیری عوامل گروهک‌های تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، شبکه بمبگذاری در سال ۱۳۹۲ منهدم شد و امروز دو تن از عوامل اصلی بمب‌گذاری سال ۸۹ در شهرستان مهاباد که حکم اعدام آن‌ها پس از طی تمامی مراحل قانونی تایید شده بود اجرا شد.

گفتنی است در جریان بمب‌گذاری و انجام این اقدام تروریستی توسط محکومان فوق‌الذکر در سال ۸۹، ۱۲ نفر از هموطنان کرد و آذری‌زبان به شهادت رسیده و بیش از ۴۰ نفر نیز مجروح شدند که تعدادی از خانواده معزز شهدای این حادثه تروریستی نیز در مراسم اعدام در محوطه زندان ارومیه حاضر بودند.

روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی بار دیگر تاکید می‌کند سیاست قطعی دستگاه قضایی در دوران تحول برخورد قاطع و عبرت‌آموز با برهم‌زنندگان امنیت عمومی و افرادی که دستشان به خون پاک هم‌وطنان عزیز آلوده شده، می‌باشد و ان‌شا‌الله این مسیر مستدام خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار