کد خبر: ۸۷۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 14 July 2020

     

پایان تیرماه جاری آخرین مهلت شرکت در چهارمین جشنواره ملی بورس و رسانه است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در راستای توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و افزایش سواد مالی در جامعه و به منظور توسعه همکاری بازار سرمایه با رسانه‌های کشور اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های رادیو و تلویزیونی و نیز قدردانی از تلاش و همت فعالان عرصه رسانه، چهارمین جشنواره رسانه های فعال کشور در حوزه بازار سرمایه از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار با عنوان «جشنواره بورس و رسانه» کلید خورد.

این جشنواره با اهدافی چون تقویت زمینه های اطلاع رسانی مناسب برای افزایش سواد مالی جامعه، ارتقاء فرهنگ سرمایه گذاری بر پایه ارزش‌های اسلامی – ایرانی در کشور، تجلیل از نقش خبرنگاران و صاحبان آثار رسانه‌ای در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌های مالی و سرمایه‌ای کشور، استعدادیابی در بین جامعه خبری و شناسایی خبرنگاران علاقه‌مند به مفاهیم بازار سرمایه و فراهم‌آوردن زمینه افزایش سهم بازار سرمایه در اقتصاد ملی برگزار می شود.

قالب‌های آثار قابل ارائه به جشنواره:

1) بخش رسانه های مکتوب و دیجیتال (روزنامه‌ها، نشریات ادواری، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری - تحلیلی)

1-خبر 2-گزارش 3-گفت و گو 4-تیتر 5-یادداشت، مقاله و سرمقاله

2) بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری: برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی، اینترنتی و شبکه اجتماعی اینستاگرام شامل گزارش، مستند، گفت‌وگو و...

جایزه ویژه

جایزه ویژه جشنواره با موضوع «نحوه اثرگذاری بازار سرمایه در تحقق شعار جهش تولید» و «نقش سهام عدالت در عمومی‌کردن اقتصاد» تعلق خواهد گرفت.

آثار ارسالی می‌توانند به زبان‌های رایج بین‌المللی یا منطقه‌ای ارائه شوند.

مقررات جشنواره:

شرکت همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای کشور در این جشنواره آزاد است.

آثاری می توانند در جشنواره شرکت کنند که از تاریخ 1 مرداد ماه 1398 تا 20 تیرماه 1399 تولید و از طریق یکی از رسانه های کشور (مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع‌رسانی، صدا و سیما و ...) منتشر شده باشند. آثار مربوط به شبکه‌های اجتماعی باید به صورت دیداری- شنیداری و در شبکه اینستاگرام در معرض دید مخاطب قرار گرفته باشند.

ارسال اثر در بخش های مختلف جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی توسط ارسال‌کننده است و در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ، آثار موردنظر از جریان جشنواره حذف می شود.

هر شرکت کننده می تواند در مجموع 10 اثر ارسال نماید.

آثاری که بدون نام صاحب اثر یا با نام مستعار چاپ شده باشند، در صورت رسیدن به مرحله نهایی داوری، نیازمند تایید مدیر مسؤول رسانه خواهد بود.

در صورت تشخیص دبیرخانه یا هیات داوری، ارسال اصل آثار (برای موارد دارای نسخه اصل) ضروری است.

ثبت‌نام صرفا از طریق پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی www.festpress.ir انجام می‌شود.

شرکت‌کنندگانی که محتوای اثر آنها شامل فایل صوتی یا تصویری می‌شود، لازم است لینک قابل دانلود با کیفیت مناسب را در زمان ثبت‌نام در پایگاه الکترونیکی بارگذاری کرده یا نسخه باکیفیت اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال دارند.

از برگزیدگان با اهداء تندیس جشنواره، لوح سپاس و جوایز ارزنده تقدیر خواهد شد.

جوایز جشنواره به نفرات اول تا سوم در هریک از بخش های 1. خبر 2. گزارش 3. گفت و گو 4. تیتر 5. یادداشت، مقاله و سرمقاله 6. رسانه های دیداری و شنیداری 7. جایزه ویژه جشنواره با موضوع «نحوه اثرگذاری بازار سرمایه در تحقق شعار جهش تولید» و «نقش سهام عدالت در عمومی‌کردن اقتصاد» اعطا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار