علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه گفت:بنا به توصیه سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استفاده از ماسک مناسب‌ترین و ارزان‌ترین روش مقابله با کرونا است.
کد خبر: ۸۷۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 14 July 2020

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به تذکرات و ابلاغیه‌های قبلی قرار شده است که کارمندان ادارات،کارگران و همچنین ارباب رجوع از ماسک استفاده کنند .

وی خاطر نشان کرد:بازرسان ستاد کرونا‌ی شهرستان نیز باید به صورت سرزده از ادارات بازدید کنند و این مهم را مورد ارزیابی قرار  دهند.

فرماندار شهرستان صحنه تأکید کرد: مدیران ادارات و دفاتر پیشخوان ها و کلیه مراکز در سطح شهرستان در راستای سلامت کارکنان، مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند.

حیدری افزود:بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در استان از از ۱۵ تیر ماه استفاده از ماسک در تجمعات و مکان‌های سر پوشده و ادارات الزامی شده است و تمامی مردم موظف به رعایت بهداشت فردی هستند.

وی با اشاره به تشدید شیوع ویروس کرونا تصریح کرد:کلیه بانک ها، شهرداری ها، تأمین اجتماعی و دفاتر پیشخوان از جمله دستگاه‌هایی هستند که بیشترین ارباب رجوع را دارند و می‌باید مراقبت بیشتری داشته باشند و ادرات و دستگاه‌های اجرایی از ارائه خدمت به ارباب رجوعی که از ماسک استفاده نکندخودداری خواهند کرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار