با ورود موج دوم کرونا و اعلام وضعیت قرمز؛
با ورود موج دوم کرونا و اعلام وضعیت قرمز،‌برگزاری مراسم عقد و عروسی در تالارهای استان اردبیل ممنوع شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 13 July 2020

به گزارش تابناک اردبیل، ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست فاصله‌گذاری‌های خانوادگی را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اجرای مسؤولیت «آغاز وضعیت قرمز» را اعلام می‌کند که به رغم هشدارها و تاکیدهای متخصصان سلامت، شاهد موج دوم شیوع ویروس کرونا هستیم و رعایت اصول و مراقبت‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در زندگی فردی و اجتماعی ضرورت دارد.

با هدف تامین حداکثری سلامت مردم از سه‌شنبه ۲۴ تیرماه برگزاری هرگونه مراسم مربوط به ازدواج از جمله عقد و عروسی در تالارها و سالن‌ها ممنوع است و با آرزوی خوشبختی برای همه جوانان، از والدین گرامی و خانواده‌ها انتظار می‌رود با درک حساسیت موضوع سلامت و تهدیدهای خطرناک ویروس کرونا، هر گونه برنامه‌ریزی و دعوت را لغو و مراسم را به وقت مناسب دیگر موکول کنند.

این اطلاعیه تصریح کرده است: برگزاری مراسم تشییع و تدفین فقط در آرامستان‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر است و هرگونه مراسم و تشریفات مربوط به فوت از جمله شام غریبان، ترحیم، شب هفت، یادبود و چهلم در اماکن عمومی، مساجد، تالارها، سالن‌ها و حتی منازل ممنوع است.

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اردبیل همچنین با قدردانی از تلاش، مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ستودنی مدافعان سلامت افزوده است: از همه مردم انتظار می‌رود برای از بین بردن وضعیت قرمز با رعایت اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی، به یاری کادر بهداشت و درمان بشتابند.

این ستاد توصیه کرده است: برای اینکه شاهد آثار بد و تلخِ هجوم ویروس به خانواده نباشیم جز در موارد ضروری از منزل خارج نشویم، مایحتاج عمومی بسیار بیشتر از نیاز مردم در انبارها و فروشگاه‌ها موجود است، برای رهایی از خطر بیماری لازم است در اماکن عمومی از ماسک استفاده و بهداشت و فاصله‌گذاری اجتماعی و خانوادگی رعایت شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار