کد خبر: ۸۷۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 13 July 2020
 معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: نانوایی هایی که نان بی کیفیت تحویل مشتری بدهند، به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روح الله باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بازرسی‌ها برای کنترل کیفیت پخت و عرضه در استان به طور مداوم انجام خواهد شد.
وی افزود: بیش از ۶۰۰ واحد خبازی دولتی و نیمه دولتی در استان فعال هستند که ماهیانه بیش از هشت هزار تن آرد دریافت می‌کنند.
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این بازرسی‌ها برای تولید نان با کیفیت، برای تحقق اهداف بهداشتی واحدهای خبازی بیش از گذشته نظارت می‌شود.
باقری ابراز داشت: واحدهایی که کیفیت پخت نان آن‌ها مناسب نیست و یا به توصیه‌های بهداشتی بی توجهی کنند، در صورت دریافت گزارش‌های مردمی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.
نانوایی های کهگیلویه و بویراحمد در سراسر استان انتظارات عمومی را برآورده نمی کنند و کیفیت نان که به دست مشتری می رسد، در این استان به هیچ وجه مطلوب و دلخواه مردم نیست.
نانوایی ها بی کیفیتی نان را به خاطر استفاده از آرد نامرغوب می دانند این در حالی است که به گفته مسئولان متولی با کیفیت ترین گندم و آرد در این استان تولید و به دست آن ها می رسد.
سالانه تعدادی از واحدهای نانوایی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد پلمپ می شود که در یک مورد آن در سال ۹۲ بیش از ۵۰ نانوایی متخلف پلمپ شد.
ظرف چهار سال گذشته تاکنون ۶بار آرد آلوده کپک زده و حاوی قارچ در شهرستان بویراحمد عرضه شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار