کد خبر: ۸۷۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 13 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی کامرانی فعال سیاسی اصلاح طلب و کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس  در خصوص دلایل عدم حمایت برخی اصلاح طلبان استانی از تاج گردون نوشت:
به دلایل مختلف که برای جلوگیری ازتصدیع ازذکرآن‌ها خودداری میشود؛ وبا مشورت گرفتن ازجمعی ازهمفکران، بعد ازآغاز بحث اعتبارنامه آقای تاج گردون بنانداشتم موضعی داشته باشم و سکوت را پیشه کردم والبته بناداشتم درصورتی که اعتبارنامه ایشان تایید شد طی نامه‌ای سرگشاده نقد‌های خود را به ایشان یادآورشوم، اما چون اعتبارنامه ایشان را رد کردند نقد ایشان را اخلاقی ندیدم چون” مردی نبود فتاده راپای زدن”نیست”. اما متاسفانه مباحثی درهمین گروه و درفضای حقیقی و مجازی مطرح گردید که اینجانب را برآن داشت تا نکاتی رابه عرض عزیزان برسانم:

۱ـ دراینکه رداعتبارنامه تاجگردون با اهدافی چون:الفِ ِ حذف ایشان ازکمیسیون برنامه وبودجه برای اینکه درآن کمیسیون هرکاری که دلشان میخواهند سر بودجه بیاورند و حتی یک نفرکه صدرصد نا هماهنگ هم نباشد حضورنداشته باشد
ب ـ برای نشان دادن اینکه مجلس انقلابی مبارزه بافساد را با اقتدار آغازکرده و، چون آقای تاگردون را فاسد معرفی کرده بودند و نیت نماینده گان این مجلس خیر و انسانی و اسلامی نبوده شکی نیست به تعبیری “حسن فاعلی” درکارنبود.

۲- دراینکه جناب آقای تاجگردون متهم به فساد و دروغ هستند و برخی از اتهامات به ایشان طبق اسنادی که ارائه شده و براساس شناختی که از ایشان هست بی دلیل نیست و تخلفات و فساد‌های را مرتکب گردیده هم شکی نیست و رداعتبارنامه ایشان ازبعد”حسن فعلی” کاردرست و بحقی بود هم بحثی نیست.

۳ـ ایشان کی و کجا مواضع اصلاح طلبانه داشتند؟ به کدام اصلاح طلب بهادادند؟ از کدام اصلاح طلب دفاع کردند؟ کی و کجا برای اصلاحات واصلاح طلبان هزینه دادند؟ عضوکدام حزب اصلاح طلب شدند و به تقویت کدامین بنیان توسعه سیاسی و اصلاح طلبی کمک کردند؟

۴ ـایشان در سال ۱۳۹۰ و۱۳۹۴ درسخرانیهایش درایام تبلیغات به دفعات گفتند”خدا را شاکرم که دیگربحث اصلاح طلب و اصولگرا تمام شده ومردم بدون توجه به این مباحث بی فایده و بیخود دنبال عمران منطقه هستند”و جریان اصلاح طلبی گچساران را چنان تضعیف ونحیف کردندکه اگرنبود جان فشانی‌های امثال آقای خواجوی و دوستانش امروز این جریان فکری درگجساران مرده بود.

۵- همکاری تام و تمام ایشان با آقای بزرگواری درآوردن استانداری که با تشدید قوم گرایی و زهرآگین کردن سم مهلک عصبیت قومی استان وبخصوص حوزه کهگیلویه را ۵۰ سال به عقب بردند؛ و امروز آقای بزرگواری به جبران آن خدمت جواب دادند.

۶- نیرو‌های ایشان بخصوص در آموزش و پرورش استان دردوره قبل علنی و بی پروا مدیران مناطق و شهرستان‌ها را وادار به حمایت از آقای عدل هاشمی پورکردند و همواره با نماینده جریان رقیب همکاری وهماهنگی داشتندکه قطعابدون نطرایشان نبود.

۶ـ وقتی ایشان به رغم دعوت رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان جهت حضور درشورا حتی حاضر به دادن جواب تلفن و پیام هم نشدند؟ چه طلبی وچه حقی برگردن اصلاح طلبان دارد که امروز از او دفاع کنند؟ وقتی ایشان حاضرنشدند کوچکترین احترامی برای همفکرانش قائل شوند آیا منطقیست که امروز توقع حمایت داشته باشد؟

۷- ایشان هرکجا که توانست برای خوش خدمتی به جریان رقیب یا با هر هدف دیگری به اصلاح طلبان دهن کجی نمودند۰چه دربحث انتخاب استاندار و چه مدیران کل ۰نمونه‌های بسیاری هستند که ایشان با نیرو‌های اصیل جریان اصلاحات مخالفت میکردند.

۸ ـ فراموش نکنیم که اگرچه ایشان نماینده موفقی برای حوزه انتخابیه اش ازمنظر عمرانی بودند، ولی به چه قیمتی؟ به قیمتی که حق آب لیکک را به باشت بدهد؟ همگی میدانیم که ایشان ازبودجه ملی نمیتوانست جز درطرح‌های ملی (مثلاجاده بابامیدان تابهبهان) بالاتر از سقف بودجه استانی برای حوزه انتخابیه اش بودجه‌ای اختصاص دهد، ولی از بودجه استان برای حوزه انتخابیه اش بهره میبرد و با خوردن حق مناطق که کهگیلویه و تخصیص‌های ناعادلانه ازکهگیلویه کم و برگچساران و باشت می‌افزود.

۹ ـایشان ازکدامین اصلاح طلب حوزه کهگیلویه و درکجا حمایت کرد؟ مگرایشان از نام و جایگاه حاج بهرام تاجگردون که درکهگیویه کمتر ازگچساران رای نداشتند به این مقام نرسیده بود؟ چرا قدرنشناسی کرد؟ آیا میدانید رشد اولیه ایشان از کی و از قبل چه کسانی بود؟ آیا درکهگیلویه افرادی در برابر ایل و تبارو هویتشان برای حمایت از آقای تاجگردون نه ایستادند؟ جوابشان و مزدشان چه بود؟ اقای تاجگردون چه جوابشان داد؟

۱۰ ـ مرتبا این بحث مطرح می‌گرددکه آقای موحد از ایشان حمایت نکردند و تمارض کردند و۰۰۰۰۰آقای موحد اصلا قابل دفاع نیست، ولی درسال ۱۳۸۲ شخص همین آقای تاجگردون به برخی از افراد گقتند”ول کنید لاهوتی و منطقیان را و موحد راحمایت کنید”وآ قای موحد همفکرما نیست که از ایشان توقع حمایت داشته باشیم [هرچندحمایت برخی ازاصلاح طبان ازایشان وآقای عدل هاشمی پورخطای استراتزیک بود]و اگر آقای تاجگردون اراده میکردند قطعاب به علت نفوذی که داشتند می توانستند برای هراصلاح طلبی [آقایان دکترلاهوتی یا جناب منطقیان یا اینجانب و دکتردهبانی و آقایان باقریان و جلیل فر، و قبادی و حاج آقاصدوقی و۰۰۰۰]تاییدیه از شورای نگهبان و بخصوص آقای کدخدایی بگیرند تا در مجلس از ایشان دفاع کنند، ولی چرا نکردند؟ و مسائل بسیاردیگری که زحوصله بحث خارج است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
همدیگر را نژنید بزرگترها پشتیبان هم باشند از هر جناحی به عقل نزدیکتر است از صحبت های جناب کامرانی کوچکی را برداشت کردم از بزرگان بزرگی انتظار می رود چپ و راست در استان باید برای مظلومیت فقر اقتصادی فقر فرهنگی مدیریت ضعیف دل بسوزانند نه برای قدرت و ثروت سپاس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار