مدیر کل بیمه سلامت ایلام؛
مدیر کل بیمه سلامت ایلام از اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک با هدف ارتقا ارائه خدمات بهینه خبر داد و گفت: اجرای این طرح، آغازی برای تشکیل پرونده‌های الکترونیک و ایجاد بانک اطلاعاتی بیماران دانست و آن را گامی ارزشمند در حوزه سلامت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 13 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالدین رحیمی افزود: برقراری انضباط مالی، جلوگیری از هدر رفت منابع، یکسان سازی سیاست‌های سازمان‌های بیمه گر، افزایش رضایتمندی مراکز درمانی را از جمله مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیک دانست.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام به تمهیدات کرونایی سازمان بیمه سلامت اشاره کرد و  گفت: بیماران مبتلا به کرونا که فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای هستند در صورت تمایل به پرداخت کل مبلغ مصوب در همان تاریخ مراجعه کنند و دفترچه درمانی برایشان صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: تعداد کل بیمه شدگان اداره کل ۳۸۷‌ هزار نفر بوده که در قالب صندوق کارکنان دولت، روستاییان و عشایر، سلامت همگانی و ایرانیان تحت پوشش است.

رحیمی خاطر نشان کرد: جهت سهولت در ارائه خدمات به بیمه شدگان با ۲۱ دفتر پیشخوان در استان ایلام قرارداد همکاری منعقد کرده‌ایم که سالیانه ۲۶۴ هزار خدمت توسط این دفاتر به بیمه شدگان این اداره کل ارائه می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار