کد خبر: ۸۷۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ 12 July 2020

سرپرست فرمانداری آستارا معرفی شد

تابناک/رضا جمشیدی سه‌ساری مدیرکل حراست استانداری گیلان با حفظ سمت، طی آئین با حضور مسئولان استانی و محلی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.

گزارش روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکی است که مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان ظهر یکشنبه در  فرمانداری آستارا گفت: هر مسئولی در هر جایگاهی، خارج از جریانات سیاسی، نماینده نظام است و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کار مسئولان باشد.
مجید هاشم پور با اشاره به آخرین سال خدمت دولت تدبیر و امید اظهار کرد: امسال با توجه به دستور استاندار گیلان مبنی بر بیان عملکرد هفت ساله دولت تدبیر و امید در هفته دولت، باید در خصوص تبیین خدمات دولت برنامه ریزی کنیم.
وی ادامه داد: برای مبارزه با اقدامات خصمانه و هنجارشکنانه معاندان نظام و کشور که با هجوم رسانه ای برای برهم زدن آرامش جامعه تلاش می کنند، باید همراهی و شفافیت رسانه ای را در جامعه افزایش دهیم.
هاشم پور افزود: در سال ۹۲ با انتخاب دولت تدبیر و امید، ریاست محترم جمهوری با وجود مشکلات و سنگ اندازی های استکبار، برای رفع موانع بین المللی موفق به عقد قرارداد برجام شد.

وی گفت: در آن برهه شاهد ورود سرمایه گذاران خارجی و رونق بیشتر در کشور بودیم و متاسفانه با روی کار آمدن دولت جدید در ایالات متحده و خروج غیر قانونی آن از برجام، دشمن تضعیف اقتصاد ایران را نشانه گرفت.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا در جهان، شاهد تاثیرات مستقیم آن در جامعه، اقتصاد و معیشت مردم بودیم و باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل و مهار آن تلاش کنیم.
وی در ادامه این جلسه با قدردانی از زحمات حسن رستم زاد فرماندار سابق آستارا، جمشیدی سه ساری مدیرکل حراست استانداری گیلان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی کرد.
سرپرست فرمانداری آستارا هم در این آئین با تاکید بر انسجام، وحدت و تعامل مردم و مسئولان، گفت: آستارا در کریدور شمال - جنوب و با داشتن سه مرز فعال زمینی، ریلی و دریایی از مهمترین و استراتژیک ترین شهرستان هاست و برای کشور و استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: ما مسئولان باید با همکاری، همفکری و اتحاد در مسیر تعالی و پویایی گام برداریم و اعتمادافزایی و انسجام را سرلوحه اقدامات قرار دهیم و با در نظر گرفتن مسائل کلی نظام، مشکلات را حل کنیم.
او ادامه داد: موفقیت ها و رشد جوامع در گرو اتحاد و یکپارچگی مردم و مسئولان است و وقتی این امر به طور کامل محقق شود، مردم نیز نتیجه آن را لمس خواهند کرد.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام آسمانی آنها و دیدار با امام جمعه آستارا از برنامه های نخستین روز خدمت سرپرست فرمانداری این شهرستان بود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار