فرمانده انتظامی استان از انهدام ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۳۸۹ کیلوگرم تریاک با تلاش و کار‌های اطلاعاتی پلیس کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 12 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت اعضای 2 باند که قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان های جنوبی کشور به کرمانشاه را داشتند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی اعضای یکی از باندها شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس خودروی آنها که 2 دستگاه کامیون و پژو 405 بود را در ورودی شهر کرمانشاه متوقف کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: پس از توقیف خودروها و در بازرسی های صورت گرفته، 104 کیلوگرم تریاک کشف و 4 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین با شناسایی اعضای باند دوم و اینکه قرار است به وسیله یک دستگاه کامیون مقدار زیادی تریاک را منتقل کنند، کارهای اطلاعاتی لازم را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: با ردیابی کامیون مورد نظر در استان فارس، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر شیراز گزارش و کامیون مورد نظر توقیف شد.

سردار جاویدان ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از این کامیون 285 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر همدستان اعضای این 2 باند ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار