مسوول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین( ع) ایلام:
مسوول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین( ع) ایلام، از برنامه ریزی ۱۱۰ برنامه در فضای مجازی و حقیقی و مشارکت ۲۷ سازمان و نهاد در هفته حجاب و عفاف خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 12 July 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ فرشته نوروزی مسوول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین( ع) ایلام، اظهار داشت: هفته حجاب و عفاف می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، استحکام بنیان خانواده، مقابله با تهاجم فرهنگی موثر واقع شود.

وی افزود: ۱۱۰ برنامه در فضای مجازی و حقیقی در هفته حجاب و عفاف برنامه ریزی شده و ۲۷ سازمان نیز در این امر مشارکت خواهند کرد.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام، گفت: اجرای برنامه‌های ترویجی، تبلیغی به صورت هماهنگ و هوشمندانه و با بهره گیری از توانمندی و به کارگیری رسانه‌های نوین در فضای مجازی و محیط‌های اجتماعی از اهم فعالیت‌ها در این ایام خواهد بود.

نوروزی ادامه داد: از دستگاه قضا انتظار داریم با هوشمندی و عمل به موقع خنثی‌گر نقش مروجین بی‌فرهنگی و بی‌عفتی در جامعه باشد. 

وی یادآور شد: نقشه شوم رسانه‌های معاند غرب و مرعوبین داخلی که مروج فرهنگ مبتذل و بی‌بند و باری غربی در سطح جامعه هستند انشاالله هر چه زودتر توسط دستگاه قضایی با دقت عمل در دستور کار قرار گیرد./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار