اسماعیل پرویزی فر در گفتگو با تابناک:
مدیر پشتیبانی امور دام گفت: همزمان با افزایش قیمت مرغ، مرغ منجمد را در سراسر استان کرمانشاه با قیمت مناسب و به صورت سیار و ثابت عرضه می کنیم.
کد خبر: ۸۷۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 12 July 2020

پرویز اسماعیلی فر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:از ابتدای تیر ماه که قیمت مرغ رو به افزایش بود ما به عنوان پشتیبانی امور دام، اقدام به توزیع مرغ منجمد کردیم. تا کنون ١٠۴ تن مرغ منجمد معادل هر کیلو ١٣،۵٠٠ تومان عرضه شد که ۵٠ درصد از آن در شهر کرمانشاه و ۵٠ درصد باقیمانده در شهرستان های استان توزیع گردیده، همه ی شهرستان ها به غیر از پاوه مرغ منجمد خریداری کرده اند.

 وی در خصوص مراکز عرضه‌ي مرغ منجمد بیان داشت: در شهر کرمانشاه مرغ را در فروشگاه های زنجیره ای رفاه، افق کوروش، وین مارکت، تعدادی از فروشگاه های منتخب و تعدادی از مرغ فروشی های منتخب (که توسط اتحادیه افراد منصف و خوش نام انتخاب شده اند) همچنین تعاونی های مصرف ادارات و کانون های بازنشستگی نیروهای مسلح، غرفه های میادین میوه و تره بار ارائه کرده ایم.

 مدیر پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه بیان داشت: نزدیک ۶ تا ٧ واحد سیار در میدان های مختلف مثل جمهوری اسلامی، نقلیه، آزادی، نیایش، معلم، پردیس هم قرار داده شده است. در حال حاضر مجوز توزیع ۴٠٠ تن مرغ منجمد را داریم و در صورت نیاز تا ١٠٠٠ تن هم توزیع می کنیم.

پرویزی فر تاکید کرد: وضعیت ذخایرمان به گونه ایست که مشکلی برای توزیع مرغ منجمد نداریم، هر جا لازم باشد می توانیم مرغ منجمد توزیع کنیم. همچنین قیمتی که تنظیم بازار برای مرغ گرم کشتار روز در نظر گرفته، بین ١۵ تا ١۵،۵٠٠ تومان است ( یعنی ١۵ هزار تومان به علاوه و منهای ۵ درصد) ما اطلاع رسانی لازم را در خصوص توزیع مرغ منجمد انجام داده ایم و منتظریم مردم خریداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار