کد خبر: ۸۷۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ 11 July 2020
رحمتی از اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان از امروز(۲۱ تیر) در ۳۰ پایگاه سلامت سراسر استان خبر داد.
 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد رحمتی» امروز (شنبه،۲۱ تیر) در مراسم افتتاحیه پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان در مدرسه شاهد امام علی(ع) علی آباد رشت گفت: طرح سنجش سلامت و آمادگی جسمانی تحصیلی کلاس اولی‌‌ها از امروز تا ۱۵ شهریور با رعایت پروتکل‌هیا بهداشتی در سراسر استان اجرا می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه امسال ۳۰ پایگاه سنجش شلامت نوآموزان در سراسر استان دایر شده است افزود: این طرح شامل متولدین نیمه دوم ۹۲ و نیمه اول ۹۳ است که ارائه تأییدیه سنجش و فرم خلاصه معاینه‌ها و ارزیابی سلامت نوآموز به مدرسه ملاک ثبت‌نام نهایی این نوآموزان است.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته افزون بر ۳۱ هزار نوآموز در طرح سنجش سلامت شرکت کردند تصریح کرد: در قالب این طرح نوآموزان در مرحله اول به‌لحاظ بینایی، شنوایی، گفتاری، قد و وزن، دهان و دندان و اختلالات جسمی و حرکتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت عدم وجود مشکل می‌توانند اقدام به ثبت نام آنها در مدارس عادی کنند.

 

رحمتی با بیان اینکه دانش‌آموزان دارای مشکل به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده می‌شوند تصریح کرد: این دانش‌آموزان پس از بررسی‌های تخصصی متناسب با نوع مشکل در مدارس عادی یا استثنایی ثبت‌نام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار