کد خبر: ۸۷۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 10 July 2020
تابناک/امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به انتخاب نماینده لاهیجان به‌عنوان نماینده معین شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: از مجمع نمایندگان انتظار داریم مجمع نمایندگان در خصوص انتخاب نماینده لاهیجان به‌عنوان نماینده معین آستانه تجدیدنظر کرده و با بزرگان شهرستان مشورت کند.
مجمع نمایندگان گیلان در انتخاب نماینده معین آستانه‌اشرفیه تجدیدنظر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین نماز عبادی سیاسی این هفته این شهر در مسجد جامع با بیان اینکه کشور در ایام کرونا با یکدیگر همدل و هم‌زبان شدند، اظهار کرد: پیش از کرونا بعضی از جناح‌های سیاسی در کشور با یکدیگر در اختلاف بودند ولی بعد از شیوع این ویروس خطرناک و با فتوای مقام معظم رهبری در خصوص آغاز رزمایش مواسات، مردم و گروه‌های سیاسی پای کارآمده و برای کنترل این ویروس به یکدیگر کمک کردند.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد تحول در جامعه در طی این مدت گفت: شکست‌های آمریکا در منطقه، تشکیل یک مجلس انقلابی، برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدین و فراهم شدن شرایط برای روی کار آمدن یک دولت جوانان انقلابی در سال آینده نشان‌دهنده ایجاد تحول در کشور در آینده است.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه مسؤولان سران سه قوه باید به برهم ریختگی بازار ارز و مسکن ورود کنند، تصریح کرد: کشور در یک پیچ حساس بوده و استکبار سعی دارد بر مشکلات کشور خود با ایجاد مشکل در جمهوری اسلامی سرپوش بگذارد به همین دلیل مسؤولان و سران سه قوه باید به میدان آمده تا علاوه بر حل این مشکلات مقطعه‌ای بتوانیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

طیبی ارسال محموله‌های نفتی ایران به ونزوئلا را یک فرصت بزرگ برای جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی با ارسال محموله‌های نفتی به کشور تحریم شده ونزوئلا به یک موفقیت بسیار بزرگ رسیده و اقتدار خود را رژیم تروریستی آمریکا نشان داد.

وی با انتقاد از حق وتو پنج کشور در شورای امنیت ملی سازمان ملل گفت: شورای امنیت سازمان ملل بازیچه پنج کشور شده و این کشورها بر اساس منافع خود حق وتو را فعال کرده و از صدور قطعنامه‌های مختلف علیه رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی مخالفت می‌کنند لذا این امر نشان می‌دهد پایه و اساس شورای امنیت مسئله توحید نیست.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه گریزی به انتخاب نماینده لاهیجان به‌عنوان نماینده معین شهرستان آستانه‌اشرفیه زد و بیان کرد: از مجمع نمایندگان انتظار داشتیم در انتخاب نماینده معین با مسؤولان شهرستانی و خانواده نماینده فقید درباره انتخاب نماینده فقید مشورت کند لذا امیدوارم مجمع نمایندگان در خصوص انتخاب نماینده لاهیجان به‌عنوان نماینده معین آستانه تجدیدنظر کرده و با بزرگان شهرستان مشورت کند.

طیبی با درخواست از مسؤولان شهرستان در خصوص اجرای طرح سالم‌سازی دریا در این شهرستان افزود: در شرایط کرونایی باید اقدامات لازم در خصوص اجرایی شدن طرح سالم‌سازی دریا در آستانه‌اشرفیه صورت گیرد لذا از مسؤولان شهرستان انتظار دارم با دیگر نهادها همکاری لازم را داشته باشند.

وی دین وجود در دوران حضرت مهدی را یک دین واحد معرفی کرد و گفت: مردم در جوامع امروزی از ظلم، ستم، بی‌عدالتی و بی‌دینی رنج‌برده و مشکلاتی را تحمل می‌کنند ولی با ظهور حضرت مهدی و برپایی حکومت حضرت عدل علی (ع) تمامی این مشکلات برطرف می‌شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به نقش امنیت در آرامش و موفقیت یک جامعه پیشرفته بیان کرد: باید مردم را به دین گرایش دهیم زیرا ایجاد امنیت درگرو توجه به توحید است در غیر این صورت امنیت جامعه به خطر افتاده و مشکلات جامعه برطرف نمی‌شود.

طیبی با تأکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های مهم حکومت امام زمان (عج) برپایی امنیت کامل در جامعه است، تصریح کرد: مهم‌ترین عامل بر هم خوردن امنیت فراموشی پروردگار است لذا در دوران حکومت امام زمان (عج) به پروردگار توجه ویژه‌ای شده و امنیت در جامعه اسلامی حاکم شده و مردم دیگر دغدغه آرامش ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار