بانوان کارآفرین برتر کرمانشاه در مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین کشور که از طریق ویدئو کنفرانس با حضور«معصومه ابتکار» معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد، تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 09 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه در اين مراسم اظهار داشت: خوشبختانه طي چند سال گذشته اقدامات خوبي براي حمايت و پشتيباني از زنان در بخش هاي مختلف براي كارآفريني انجام شده و با ايجاد يك سامانه زنان كارآفرين برتر به جامعه معرفي مي شوند.

وي تصريح كرد: حمايت، پشتيباني و معرفي زنان كارآفرين زمينه بسيار مناسبي براي اشتغال و رونق اقتصادي در جامعه فراهم مي كند و هم اکنون ۵۶ کارآفرین زن در سطح استان در رسته های مختلف صنعت، کشاورزی و باغبانی، صنایع دستی و تجارت و بازرگانی فعال هستند.

زهره رستمی ادامه داد: امروز چهارمين دوره تقدير از زنان كارآفرين برتر در حال انجام است كه دو نفر از زنان كارآفرين برتر در استان كرمانشاه كه در زمینه پرورش طیور و ابزار و یراق فعالیت می کنند، به عنوان کارآفرین زن نمونه تجليل شدند.

وي در ادامه به فعالیت بانوان کارآفرین در حوزه صنایع دستی اشاره کرد و افزود: وجود مرز مشترک با کشور عراق و داشتن هنرها و صنایع دستی برتر این خطه توانایی حضور در بازار عراق برای استان و کارآفرینان را فراهم کرده كه اميدواريم حضور زنان در اين زمينه ها با توجه به توانايي آنان هر چه بيشتر افزايش يابد.

وي همچنين با تاكيد بر هم افزایی کارآفرینان بانو با شرکت های استارتاپ ها گفت: اگر این ارتباط و هم افزایی به وجود بیاید کارآفرینان می توانند از ایده و خلاقیت های نو در امر تولیدات و فعالیت ها بهره بگیرند و ما در استان به دنبال بهره گيري از این فرصت هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، با بيان اينكه آموزش بانوان مهم ترین رکن کارآفرینی و اشتغالزایی است گفت: در طول یک سال گذشته ۷۵۰ بانوی کرمانشاهی در بخش های مختلف صنایع دستی، کشاورزی و باغبانی و آموزش و مهارت کسب کردند و با پشتیبانی و حمايت از زنان كارآفرين، زمينه بسيار مناسبي براي اشتغال و رونق اقتصادي در جامعه ايجاد مي شود.

شايان ذكر است در این مراسم ۲ تن از بانوان کارآفرین برتر استان «روژین پژوهنده» که در زمینه پرورش طیور با اشتغالزایی ۶۷ نفر به عنوان کارآفرین نمونه و «شبنم مرادی» که در زمینه ابزار و یراق فعالیت می کنند، به عنوان کارآفرین زن نمونه تجلیل شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار