شهردار سنقر با تاکید بر تداوم ارتباط رسانه و شهرداری سنقر گفت: امروزه از طریق رسانه میتوان صدای مردم شهر را شنید وارتباط با رسانه میتواند شهرداری را در مسیر پیشرفت سوق دهد.
کد خبر: ۸۷۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 09 July 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه علی بنی عامریان امروز در دومین نشست با اصحاب رسانه در شهرستان اظهار کرد: امروزه خواسته هاونیاز های مردم در فضای مجازی و رسانه گویا تر بوده و شهرداری پذیرای انتقادات ، پیشنهاد و شنیدن صدای مردم از طریق اصحاب رسانه است .

وی افزود : سعی داریم با برگزاری نشست های متداوم با فعالان رسانه در شهر تا حد امکان از ظرفیت رسانه در جهت پیشرفت و بهبود مشکلات شهر استفاده کنیم .

شهردارسنقر به تاثیر رسانه در فرهنگ سازی اشاره کرد و گفت :به دلیل نبود فرهنگ سازی در شهر شاهد ایجاد خسارات های زیادی از سوی برخی افراد هستیم که رسانه با فرهنگ سازی صحیح میتواند تاثیر مهمی بر حل این مشکل داشته باشد.

بنی عامریان ضمن تاکید بر نبود درآمد پایدار که موجب بروز بدهی و مشکلات زیادی میشود بیان کرد: نبود درآمد پایدار از مهم ترین مشکلات شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت میباشد و با وجود بدهی های معوقه از سنوات گذشته و انسداد حساب های روزانه ما را با مشکلات جدی مواجه کرده است .

وی با بیان اینکه افزایش وسعت شهر سنقر به طول 8 کیلومتر و عرض 2 کیلومتر نیازمند خدمات شهری بیشتری میباشدافزود:تامین برخی از درآمد شهرداری از پرداخت عوارض از سوی مردم بوده که به دلیل کاهش سطح درآمدی مردم مشکلاتی را به وجود آورده است و منبع درآمد شهرداری سنقر شامل میدان دام، کشتارگاه و جایگاه CNG میباشد که درآمد بدست آمده جوابگوی حقوق پرسنل شهرداری نبوده و ما نیازمند سرمایه و اعتبارات هستیم .

شهردار سنقر تصریح کرد: با وجود مشکلات درآمدی پروژه ی زیب لاین و پل معلق به عنوان اولین پل معلق غرب کشور و دومین زیب لاین کشور درشهر سنقر احداث شده که با ۸ ماه بلاتکیفی اکنون با پیگیری معاونت محترم استانداری، فرماندار محترم و واحد عمرانی فرمانداری مصوب شده و به بخش خصوصی در جهت بهره برداری واگزار شد و پیاده راه مسیر حوزه علمیه خواهران به سمت میدان دکامی ، ساماندهی ورودی های شهر ، موزاییک فرش ، روکش آسفالت برخی معابر شهری از اقدامات انجام شده شهرداری است .

 بنی عامریان با اشاره به انتقال مشاغل آلاینده به اراضی جان احمد ابراز داشت: اراضی جان احمد چندین سال به دلیل مشکلات زیاد به آن توجهی نشده بود اما با پیگیری های زیاد و برگزاری جلسات متعدد و مزایده اکنون در تلاشیم مشاغل آلاینده را به جان احمد منتقل کنیم تا با تامین اعتبارات در جهت ایجاد پروژه های عمرانی قدم برداریم .

وی تصریح کرد: رسیدگی به شهرک های حاشیه در اولویت های کاری شهرداری میباشد که اکنون شهرک شهدا در حال پیشرفت بوده و دیگر شهرک ها نیر در دستور کار ما میباشد در خصوص اردوگاه هجرت در حیطه امور اتباع بوده و ما را با مشکلات حقوقی مواجه کرده است .

بنی عامریان در پایان گفت: تمام تلاش شهرداری ایجاد شهری زیبا و خدمات به مردم میباشد و از مردم درخواست داریم با پرداخت به موقع عوارض و عدم تخریب اموال شهری مارا در این راه یاری دهند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار