کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: با تمام توان موارد لازم جهت جلوگیری از گسترش بیماری کرونا را در شهرستان دالاهو به کار گرفته ایم.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 09 July 2020

کرم محمدی درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر دالاهو جز سه شهرستانی است که وضعیت آن نسبت به سایر نقاط مناسب تر است. اما در ماه گذشته تعداد فوتی ها و مبتلایان به کرونا افزایش یافته و هشدارهای لازم برای جلوگیری از گسترش بیماری را داده ایم.

 وی افزود: اعلام وضعیت عادی به طبع منجر به رواج بی خیالی نسبت به بیماری و سهل گیری از سوی مردم می شود که آن ها را بیشتر درگیر می کند با اینحال نسبت به ماه گذشته وضعیت نامناسب تر شده و تعداد ٧ نفر فوتی ما هم بیشتر مربوط به ماه گذشته است. با وجود اینکه دالاهو و روانسر در ابتدای شروع اپیدمی مبتلایی نداشتند امروز رئیس شبکه بهداشت و درمان تعداد مبتلایان را ١١٠ نفر اعلام می کند.

 فرماندار شهرستان دالاهو در ادامه بیان داشت: در همین راستا مصوبات ستاد کرونا را در سطح شهرستان اجرایی کردیم که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد، هیچکدام از کارکنان دولتی حق ارائه ی خدمات به ارباب رجوع بدون ماسک را ندارند. هیچ مدیر و کارمندی نباید بدون ماسک در محل کار حاضر شود.

 این مسئول ادامه داد: به افرادی که مراسم جشن، عروسی یا عزا دارند مجوز تجمع نمی دهیم و در صورت برگزاری مجالس عمومی، شبکه ی بهداشت و درمان ما حق شکایت از آنان را به عنوان تهدید کنندگان سلامت دارند.

 محمدی تاکید کرد: همه ی ما مکلفیم در برابر سلامت یکدیگر احساس مسئولیت کنیم. در جلسه ای هم که برگزار شد از همکاری بزرگان و متنفذین اهل حق، شیعه و سنی بابت همکاری شان قدردانی کردیم. همچنین تمامی صنوف مکلف به استفاده از ماسک هستند، ناوگان شهری نیز ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی استو هر گونه اقدامی که برای صیانت از سلامت مردم لازم بوده را انجام داده ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار