فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آسفالت ۷۰ کیلومتر راه روستایی در استان در سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 09 July 2020

 فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به کمبود اعتبارات و حجم بالای قراردادهای ابلاغ شده اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همواره چندین برابر اعتبارات ابلاغی پیمان بسته و روکش و لکه گیری آسفالت و اقدامات این چنینی را انجام می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال ۹۹ قسمتی از پروژه های راه روستایی به صورت امانی انجام خواهد شد افزود: آسفالت راه روستایی به طول ۷۰ کیلومتر به صورت امانی صورت خواهد گرفت که سهم هر شهرستان ۵ کیلومتر می باشد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد:پروژه های راه روستایی در گذشته مربوط به اداره کل راه و شهرسازی بوده که با انتقال آن طبق تغییرات انجام گرفته در وزارت خانه، این امر به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سپرده شد.

 کرمی ضمن اشاره به حدود ۴۰ پرونده راه روستایی انتقال یافته از اداره کل راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این پروژه ها دارای ردیف بودجه ای بوده اما ابلاغ نشده است. همچنین پیمان های اداره کل به صورت مستمر بوده و پروژه نیمه تمامی برای پیمان سپاری وجود ندارد. قابل بیان است که زیرسازی اکثر راه های روستایی انجام شده که نیازمند اعتبار برای تکمیل آن ها هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار